Request for Quotations No. 557912 
The right to enter into an Agreement for the supply of information labels and business cards.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

The right to enter into an Agreement for the supply of information labels and business cards.
Supply of information plates, and business cards. (Supply)

OKDP category:9414000 
OKVED category:
Полиграфическая деятельность, не включенная в другие группировки;
Quantity:1 ед
Per unit price:453 062,50 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:453 062,50 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:16.09.2015 16:00
Last edited:11.09.2015 16:47
Organizer (Initiator):AO "RSK "MiG"
Customer's postal address:125284, Россия, г. Москва, 1-й Боткинский пр-д, д. 7
Customer's registered address:125284, Россия, г. Москва, 1-й Боткинский пр-д, д. 7
Contact email address:v.davydov@rsk-mig.ru
Buyer's contact phone number:+7 (495) 721-81-00#8877
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:покупатель производит оплату после поставки Товара в течение 15 (пятнадцати) банковских дней. Расчеты между Сторонами осуществляются путем перечисления Покупателем денежных средств на расчетный счет Поставщика
Delivery terms:На поставку каждой партии Товаров Покупатель направляет Заявку Поставщику (Приложение № 2), в которой указывается наименование, стоимость и количество поставляемого Товара. Заявка оформляется Покупателем по потребности в поставляемом Товаре.
Заявка подписывается уполномоченным представителем Покупателя и направляется в течение рабочего дня с 9:00 до 17:00 по факсу или электронной почте в адрес Поставщика.
На основании Заявки Покупателя Поставщик оформляет и направляет Покупателю счет на оплату.
Поставщик не имеет права отказаться от рассмотрения заявки на поставку Товара. Заявка считается принятой Поставщиком в случае неполучения Покупателем от Поставщика письменного отказа от поставки Товара в течение 2 (двух) рабочих дней с даты направления Заявки
Venue of bids examination:125284, Россия, г. Москва, 1-й Боткинский пр-д, д. 7
Date and time of bids consideration:25.09.2015 17:00
Results date and time:25.09.2015 17:00
Georeferencing:125284, Россия, г. Москва, 1-й Боткинский пр-д, д. 7
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31502751984
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол рассмотрения заявок 31502751984_сайт.doc (67 Kb)
Bid evaluation report
Download file Протокол рассмотрения заявок 31502751984_сайт.doc (67 Kb)
Final results report
Download file Протокол рассмотрения заявок 31502751984_сайт.doc (67 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 07.10.2015 at 15:49
and selected the winner: "SV Graund" OOO – (Bidder 2) (Метлов В.В.) submitting a bid dated of 16.09.2015 15:12 totalling to 253 530,00 RUB (VAT free)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
253 530,00 RUB (VAT free)

Signed with e-signature
"SV Graund" OOO
(Bidder 2) Metlov V.V.
16.09.2015 15:12:43
350 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Согласны исполнить договор на условиях заказчика
Signed with e-signature
"Reklamnoe obsluzhivanie" OOO (Bidder 1) Turkin V.V.
16.09.2015 14:47:45
Total bids: 2. More >>