Request for Proposals No. 295435 
Open request for proposals for the right to enter into an Agreement for commissioning with OAO Energoservice of the North-West, according to the project: "Modernization of accounting systems for Arkhenergo, a branch of OAO IDGC of the North-West."

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKDP category:3312480 
OKVED category:
Производство лабораторных, фармацевтических и гигиенических изделий из стекла; производство ампул и прочих изделий из стекла медицинского назначения;
Quantity:1 компл
Per unit price:223 202,79 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:223 202,79 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:04.12.2013 11:00
Last edited:27.11.2013 10:12
Organizer (Initiator):"Energoservis Severo-Zapada" OAO
Customer's postal address:196247, Россия, г. Санкт-Петербург, пл. Конституции, д. 3, лит. "А"
Customer's registered address:188300, Россия, Ленинградская область, г. Гатчина, ул. Соборная, д. 31
Contact email address:giv@mrsksevzap.ru
Buyer's contact phone number:+8 (812) 305-10-10#245
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:1-й платеж: Заказчик на основании выставляемого Подрядчиком счета уплачивает Подрядчику в течение 30 (тридцати) рабочих дней со дня начала оказания услуг аванс в размере 15 % от указанной стоимости оборудования настоящего Договора.
2-й платеж: Окончательный расчет по настоящему договору производится после выполнения работ и подписания акта сдачи-приемки выполненных работ. Акт оформляется в произвольной форме в двух экземплярах, по одному для каждой из сторон. В случае приостановления по письменной просьбе Заказчика выполнения работ, начатого Исполнителем, на срок более одного месяца, Заказчик оплачивает Исполнителю фактические затраты по выполненному объему работы на момент приостановления.
Delivery terms:В соответсвие с конкурсной документацией
Venue of bids examination:г. Санкт-Петербург, пл. Конституции, д.3, лит. А, каб. 512
Date and time of bids consideration:04.12.2013 13:00
Results date and time:04.12.2013 15:00
Georeferencing:163045, г. Архангельск, Кузнечихинский промузел, 4 проезд, строение 5
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 06.12.2013 at 08:49 and declared the call for bids void.
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 0