Обслуживание системы оповещения людей о пожаре Обслуживание системы оповещения людей о пожаре на объектах ОАО «Аэропорт Астрахань», (далее- предмет закупки), в соответствии с Техническим заданием к настоящей документации по закупке (Surveying, diagnostics)Collapse
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Оплата производится ежемесячно до 25 числа месяца, следующего за месяцем выполнения работ, после подписания акта выполненных работ, по счету Подрядчика путем перечисления денежных средств на расчетный счет
Delivery terms:
Подрядчик приступает к выполнению работ по настоящему Договору в течении 2-х дней со дня поступления предоплаты не его расчетный счет
Venue of bids examination:
Российская Федерация, 414021, Астраханская область, г. Астрахань, Аэропортовский проезд, 1, литер строения 2, ОАО «Аэропорт Астрахань»
Date and time of bids consideration:
13.04.2015 11:00
Results date and time:
16.04.2015 16:00
Georeferencing:
414021, Астраханская обл., г. Астрахань, Аэропортовский пр., д. 1, стр. 2
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.