поставка бумаги для печати, канцелярских, хозяйственных, материальных и прочих офисных принадлежностей • для Головного офиса АО «Оборонэнергосбыт» не более 1 180 000 (Один миллион сто восемьдесят тысяч) рублей 00 копеек с учетом НДС (18%);
• для АУП филиала «Центральный» АО «Оборонэнергосбыт» не более 946 368 (Девятьсот сорок шесть тысяч триста шестьдесят восемь) рублей 00 копеек с учетом НДС (18%);
• для Московского городского отделения филиала «Центральный» АО «Оборонэнергосбыт» не более 91 204 (Девяносто одна тысяча двести четыре) рубля 00 копеек с учетом НДС (18%);
• для Московского областного отделения-Восток филиала «Центральный» АО «Оборонэнергосбыт» не более 195 175 (Сто девяносто пять тысяч сто семьдесят пять) рублей 00 копеек с учетом НДС (18%);
• для Московского областного отделения-Запад филиала «Центральный» АО «Оборонэнергосбыт» не более 198 995 (Сто девяносто восемь тысяч девятьсот девяносто пять) рублей 00 копеек с учетом НДС (18%). (Supply)Collapse
OKPD2 category:
46.49.2 Услуги по оптовой торговле книгами, журналами и писчебумажными и канцелярскими товарами
OKVED2 category:
46.49.33 Торговля оптовая писчебумажными и канцелярскими товарами
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
согласно условиям, которые прописанные в документации
Delivery terms:
согласно условиям, которые прописанные в документации
Venue of bids examination:
Москва, ул.Образцова, д.4а стр.1
Date and time of bids consideration:
18.07.2016 16:00
Results date and time:
28.07.2016 18:00
Georeferencing:
127055, Россия, г. Москва, улица Образцова, д. 4А, корп.1
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 01.09.2016 at 16:51
and selected the winner: "Kanstanta" OOO – (Bidder 2) (Орехова Н.А.) submitting a bid dated of 18.07.2016 11:19 totalling to 2 611 742,00 RUB (price incl. VAT) Согласно Заявке на участие и Приложениям к Заявке.
Обоснование: Согласно п. 7.1.12 Положения о закупках, если при проведении любой конкурентной закупки было подано более одной заявки, но только одна из них была допущена до участия в закупке, решение о заключение договора с участником, подавшим такую заявку, принимается ЦЗК.