Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Оплата производится Покупателем путем перечисления денежных средств в течение 45 (сорока пяти) календарных дней с момента получения товара и подписания счетов-фактур и товарно–транспортных накладных.
Delivery terms:
Условия поставки – в соответствии с Техническим заданием и проектом договора, указанными в Документации.
Срок поставки: с момента подписания договора по 31 декабря 2014г.
Venue of bids examination:
628613, РФ, ХМАО - Югра г. Нижневартовск, ул. Авиаторов, 2.
Date and time of bids consideration:
25.07.2014 11:00
Results date and time:
25.07.2014 11:00
Georeferencing:
628613, Россия, Ханты-Мансийский Автономный округ - Югра, г. Нижневартовск, ул. Авиаторов, д. 2
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 29.07.2014 at 12:18
and selected the winner: "Poligrafika" (g. Tiumen') OOO – (Bidder 4) (Ермаков Е.П.) submitting a bid dated of 25.07.2014 08:37 totalling to 936 855,00 RUB (price incl. VAT) Поставка оригинальных расходных материалов к оргтехнике
1 140 356,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%) Поставка картриджей для оргтехники марок HP, Panasonic, Samsung, OKI, ЕРSON, Canon на второе полугодие 2014 года в соответствии с техническим заданием заказчика Signed with e-signature