1. Equipment for the installation of automatic barrier (control panel, mini transmitters, photocells, etc.); 2. Office equipment (fax machines, telephones, modems, power supplies, switches, etc); 3. Server equipment; 4. Studio equipment.
1. Equipment for the installation of automatic barrier (control panel, mini transmitters, photocells, etc.); 2. Office equipment (fax machines, telephones, modems, power supplies, switches, etc); 3. Server equipment; 4. Studio equipment. Purchase of materials, components and spare parts for the maintenance needs of OAO Uralvagonzavod Research and Production Corporation (Buying)Collapse
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
В соответствии с условиями указанными в приложениях к технической части документации по запросу цен.
Delivery terms:
Товар поставляется Продавцом до склада Покупателя в специальной упаковке, соответствующей стандартам, ТУ, обязательным правилам и требованиям для тары и упаковки. Упаковка должна обеспечивать полную сохранность товара на весь срок его транспортировки с учетом перегрузок и длительного хранения.
Venue of bids examination:
Восточное шоссе, д. 28, каб. 252,
г. Нижний Тагил,
622007
Date and time of bids consideration:
13.09.2012 00:00
Results date and time:
13.09.2012 00:00
Georeferencing:
622007, Россия, Свердловская область, г. Нижний Тагил, Восточное шоссе, д. 28
Comments: Данная процедура запроса цен не является конкурсом, и ее проведение не регулируется статьями 447-449 части первой Гражданского кодекса Российской Федерации. Данная процедура запроса цен также не является публичным конкурсом и не регулируется статьями 1057-1061 части второй Гражданского кодекса Российской Федерации. Таким образом, данная процедура запроса цен не накладывает на Заказчика соответствующего объема гражданско-правовых обязательств.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 22.10.2012 at 07:38
and selected winners:
"INTANT" OOO – (Bidder 2) (Камалова Н.С.) submitting a bid dated of 03.09.2012 07:20 totalling to 2 598 768,00 RUB (price incl. VAT) for items No. 24-26, 1, 11, 12, 17, 19-22, 38, 39, 41-43, 45-47
USSC, LTD – (Bidder 1) (Богданов В.В.) submitting a bid dated of 31.08.2012 17:26 totalling to 374 949,64 RUB (price incl. VAT) for items No. 27, 31-35
Reject all offers for items No. 2-10, 13-16, 23, 28-30, 40, 44
Обоснование: Отклонить предложения участников процедуры по позициям, цена которых превышает начальную (максимальную) цену, указанную в документации. По остальным позициям принять предложения участников процедуры по наименьшим ценам.