Price monitoring request No. 2544214 
Supply of furniture for organizing workplaces of the geodesy department in the branch of JSC NIKIMT-Atomstroy in the People's Republic of Bangladesh at the construction site of the Rooppur NPP

Supply of furniture for organizing workplaces of the geodesy department in the branch of JSC NIKIMT-Atomstroy in the People's Republic of Bangladesh at the construction site of the Rooppur NPP

Purchasing items:
1. Стол для офиса прямой не более 1400x600x750 мм, материал: ЛДСП, цвет: дуб; толщина опорных эле-ментов 16 мм; столешня толщиной 35 мм; края обработаны ПВХ-кромкой. В комплекте - тумба выкатная с тремя выдвижными ящиками. (60 шт)
2. Шкаф металлический архивный ис-пользуется для хранения бухгалтер-ской, служебной и деловой докумен-тации в помещениях закрытого типа. Данная модель шкафа имеет 3 пол-ки. Шкаф двухдверный. Одна из две-рей закрывается на замок. Размеры: не более 2000*1200*600 мм (3 шт)
3. Шкаф для документов с четыремя полками, находящимися на равном расстоянии друг от друга. Размеры не более 2000х800х400. Нижняя часть шкафа с одной полкой закры-вается двумя дверками высотой 860 мм. Материал – ЛДСП толщиной 16 мм, края обработаны ПВХ-кромкой (30 шт)
4. Стул для посетителей Easy Chair 802 VP без подлокотников или ана-лог черный (искусственная ко-жа/металл хромированный). Кар-кас: металл/хром. Цвет обивки: чер-ный. Материал обивки: искусствен-ная кожа. Макс. статическая нагруз-ка, кг: не менее 100 (60 шт)
5. Шкаф для одежды с двумя полками. Размеры не менее 2000х700х350. Высота нижней полки 460 мм от пола, верхней – 1630 мм от пола. К верхней полке прикреплена планка для плечиков. Материал – ЛДСП толщиной 16 мм, края обработаны ПВХ-кромкой. Цвет: дуб (20 шт)
6. Компьютерное кресло Бюрократ или аналог черное, имеет прорези-ненные колесики. Материал кресла – сетка.Материал крестовины – пластик. Сиденье – мягкое, искус-ственная кожа. Цвет обивки чер-ный.Макс. статическая нагрузка не менее 120 кг (40 шт)
Show more 1 item (purchased total 6 items)
Publication date:
Bids submission deadline
Bids can also be submitted after the expiry of the specified period. However, bidding organizer has the right not to consider the bids submitted after bids submission deadline.
:
12.01.2021 23:59
Last edited:05.01.2021 13:21
Responsible person:Khaidarshina Gul'nara Ravil'evna
Organizer (Initiator):NIKIMT-Atomstroy JSC
Additional info
Payment terms:Payment is made no earlier than 45 (Forty five) calendar days and no later than 75 (Seventy five) calendar days from the date of signing the Acceptance Certificate. If the Supplier belongs to small and medium-sized businesses (SMEs), in accordance with the Decree of the Government of the Russian Federation of December 11, 2014 No. 1352 "On the specifics of the participation of small and medium-sized businesses in the procurement of goods, works, services by certain types of legal entities":
Within 15 (Fifteen) working days following the date of signing by the Buyer of the Delivery and Acceptance Certificate of the Goods, subject to the provision of original primary documents /
The price must be fixed, in accordance with article 164 of the Tax Code of the Russian Federation, the VAT rate is 0%. Foreign suppliers (residents of the NRB) must indicate the price excluding VAT, including AIT.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Documentation provision procedure:Documentation relating to this call for bids is available in e-form free of charge at B2B-Center e-marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date the call for bids is published.
Please note that this Prices Monitoring Request is a procedure aimed at enabling the Organizer to determine the maximum initial contract price for a call for bids to be held afterwards, and imposes no obligations on the Organizer as to entering into a contract.
Equivalents of the requested items may be offered:Yes
 
 
 

  Submit a question
Submitted bids
Status: archived.
Total: 0