Supply of spare parts and supplies for instrumentation and automation. 1. Small memory module,electrically independent MPME-128 (TSAKT.467532.012) - 10 pcs. 2 Connecting panel PS-3PV (TSAKT.687226.009) - 1 pc. 3. Control Unit BU-3PV/2 (TSAKT.468332.013-02) - 2 pcs. 4. Navigation Module GLONASS MNG1-G/50 (TSAKT.464349.003-02) (Spare parts supply)Collapse
OKDP category:
3313170
OKVED category:
Производство частей приборов, аппаратов и инструментов для измерения, контроля, испытания, навигации и прочих целей;
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Предпочтительной формой оплаты является оплата по факту поставки продукции в течение 30 банковских дней. В случае предоставления заявки в иностранной валюте, при оценке заявок стоимость будет пересчитываться в рубли по курсу ЦБ РФ на день подачи заявки.
Delivery terms:
Место поставки товара: 671353 DDP Республика Бурятия, Мухоршибирский район,
п. Саган-Нур.
Срок поставки: Предпочтительным сроком поставки является – Поставка в течение 20 дней с даты подписания договора и спецификации.
Venue of bids examination:
671353 Республика Бурятия, Мухоршибирский район, п. Саган-Нур, ул. Трактовая, д. 1, пом. II, офис ООО «Тугнуйское ПТУ».
Date and time of bids consideration:
22.09.2015 00:00
Results date and time:
23.09.2015 00:00
Georeferencing:
DDP Россия, Республика Бурятия, Мухоршибирский район, п. Саган-Нур
Comments: Данная процедура проводится в электронной форме на ЭТП группы B2B-Center (www.b2b-center.ru). Предложения участников подаются в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью.
Форма коммерческого предложения представлена в Приложении №1.
Запросы о разъяснении закупочной документации принимаются с даты размещения извещения и заканчивают приниматься за 3 рабочих дня до окончания срока подачи заявок. Запросы на разъяснения закупочной документации принимаются в электронном виде через функционал ЭТП «Разъяснения».
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 24.09.2015 at 11:50
and selected the winner: "Elektromekhanika" ZAO – (Bidder 1) (Сегаль М.Е.) submitting a bid dated of 17.09.2015 15:24 totalling to 764 301,34 RUB (price incl. VAT)