Announcement of sale No. 3169625 
Sale of forage harvesters DON-680M with JSC "Agroholding "SIBIRYAK" (4)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Sale of forage harvesters DON-680M with JSC "Agroholding "SIBIRYAK" (4)

OKPD2 category:
28.30  Машины и оборудование для сельского и лесного хозяйства
Total cost:Price not specified
Сurrency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:06.12.2022 10:00 (was extended by 43 sec)
Last edited:02.12.2022 08:19
Organizer (Initiator):AO "SIBAGRO"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit their proposals for certain lots of the call for bids, but necessarily for all the items within a selected lot
:
Not applicable. Proposal shall cover all the items of the selected lots
Restriction on submission of a bid lower than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is lower than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be reduced.
:
Yes
Minimum bid increment/decrement
Organizer established minimum bid increment per one for each item.
:
0,2% of total amount
Auto-extension
If within the last 5 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 5 minutes from the time the last bid is submitted.
:
5 minutes
Payment terms:Prepayment 100%
Location and terms of delivery:indication of the last delivery date
Comments:
The price should include: all costs associated with the transportation of the vehicle (transportation, loading and unloading, etc. mandatory payments) related to the execution of the contract.
Contact person with SIBIRYAK Agroholding JSC on issues related to the condition and characteristics of the vehicle: Pavel Sergeevich Isaev, 8-933-999-01-53
You can submit offers for any 1st lot, as well as for all! Auction for an increase!
THE PRICE IS INDICATED WITH VAT!
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Плановые сроки проведения процедуры:: 3 рабочих дня. Проведение процедуры переторжки – 1 рабочий день. Подведение итогов – 1 рабочий день. Плановые сроки могут корректироваться Заказчиком. Заказчик вправе объявлять неограниченное количество переторжек (по необходимости)
Порядок и условия участия::Начиная с момента объявления о продаже вам придет на почту (указанную при регистрации на В2В) приглашение поучаствовать в процедуре. В любое удобное для вас время начиная с момента объявления до даты завершения процедуры до 14:00 Томского времени (+4 к Московскому) вы можете подавать предложения на уменьшение цены. Количество шагов не ограничено. Предусмотрено автоматическое продление процедуры в последний день принятия предложений, после поступившего последнего предложения, на 10 минут.
Внимание! В извещении цена указывается с НДС:При наличии начальной цены закупки, стоимость указана с учетом НДС.
Требование к оплате и вывозу технике:Оплата осуществляется в течение 14 календарных дней с момента подписания договора, вывоз техники в течение 7 дней с момента оплаты
Сроки заключения договора:Заключение договора с победителем осуществляется в срок не более 10 рабочих дней.
Уклонение от заключения договора::Уклонение победителя тендера от заключения договора с Заказчиком является основанием для включения данного поставщика в Реестр. В случае если победитель тендера признан уклонившимся от заключения договора, заказчик вправе заключить договор с участником тендера, заявке на участие в тендере которого, присвоен второй номер. При этом договор заключается на условиях заявки, поданной участником тендера. недобросовестных контрагентов. Реестр размещается (публикуется) на официальном сайте компании
Телефон доверия:Обо всех фактах нарушений и злоупотреблений со стороны сотрудников предприятия заказчика (организатора торгов) можно сообщать по телефону доверия: Председателя правления АО «Сибагро» (г.Томск) 8 800 700 0296 (звонок по России БЕСПЛАТНЫЙ) или по электронной почте zakupki@sagro.ru.
Контактные данные: Григорьева Дарья Александровна:8-909-543-17-38, grigorjevada@sagro.ru

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 08.12.2022 at 08:02
и отклонил все заявки
Обоснование: Предложения поданы ниже балансовой остаточной стоимости техники.
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 3. More >>