Оказание услуг по профилактике и ремонту оргтехники, заправке и восстановлению картриджей. Оказание услуг по профилактике и ремонту оргтехники, заправке и восстановлению картриджей. (Repair)
OKDP category:
7250030
OKVED category:
Техническое обслуживание и ремонт офисных машин и вычислительной техники;
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Оплата за выполненные работы производится в течение 30 (Тридцати) календарных дней с даты подписанных актов выполненных работ и счетов-фактур, путем перечисления денежных средств на расчетный счет Исполнителя. Днем оплаты считается день списания денежных средств с расчетного счета Заказчика
Delivery terms:
Оказание услуг производится по адресу: 197376, Санкт – Петербург, ул. Академика Павлова д. 14-а.
Venue of bids examination:
197376, Россия, г. Санкт - Петербург, ул. Академика Павлова, д. 14 А
Date and time of bids consideration:
09.02.2015 17:00
Results date and time:
09.02.2015 17:00
Georeferencing:
197376, Россия, г. Санкт - Петербург, ул. Академика Павлова, д. 14 А
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 02.02.2015 at 09:25
and selected the winner: OOO "VENETA SISTEM" – (Bidder 1) (Логинов И.А.) submitting a bid dated of 28.01.2015 17:25 totalling to 492 452,00 RUB (price incl. VAT) Предложение составлено в соответствии с трбования заказчика и опубликованной документации
The best offer 492 452,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%) Предложение составлено в соответствии с трбования заказчика и опубликованной документации Signed with e-signature