Request for Proposals No. 287066 
Открытый запрос предложений по выбору подрядчика на выполнение работпод ключ по объектам ОАО «Янтарьэнерго»: Лот № 1:по ул. Печатная в г. Калининграде»Лот № 2:ул. Беговая, 66-68 в г. КалининградеЛот № 3:по ул. Красная в г. Калининграде

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Total price:11 773 420,00 RUB (price excl. of VAT)
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:03.10.2013 13:18 (was extended by 18 min, 24 sec)
Bids opening date:03.10.2013 14:18
Last edited:30.09.2013 12:43
Organizer (Initiator):AO "Iantar'energo"
Customer's postal address:Россия, 236950, Калининградская обл., г. Калининград, ул.Театральная, а/я 065
Customer's registered address:Россия, 236950, Калининградская обл., г. Калининград, ул.Театральная, а/я 065
Contact email address:sinicin@yantene.ru
Buyer's contact phone number:+7 (0112) 57-62-21
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:По Лотам № 1, 3:
- Оплата выполненных работ первого этапа осуществляется на основании акта сдачи-приемки выполненных проектных работ и счета-фактуры, в течение 90 (девяноста) календарных дней с момента подписания указанных документов.
- Оплата выполненных работ второго этапа осуществляется на основании акта приемки выполненных работ (форма № КС-2), справки о стоимости выполненных работ (форма № КС-3), акта результатов работ и счета-фактуры, в течение 90 (девяноста) календарных дней с момента подписания указанных документов. Расчеты производятся путем перечисления безналичных денежных средств на банковские реквизиты Подрядчика.
По Лоту № 2:
- Оплата выполненных работ первого этапа осуществляется на основании акта сдачи-приемки выполненных проектных работ и счета-фактуры, в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента подписания указанных документов.
- Оплата выполненных работ второго этапа осуществляется на основании акта приемки выполненных работ (форма № КС-2), справки о стоимости выполненных работ (форма № КС-3), акта результатов работ и счета-фактуры, в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента подписания указанных документов. Расчеты производятся путем перечисления безналичных денежных средств на банковские реквизиты Подрядчика.
Delivery terms:Срок разработки рабочей документации и выполнения строительно-монтажных работ с поставкой оборудования – не более 6 месяцев.
Venue of bids examination:г. Калининград, Театральная 34
Date and time of bids consideration:04.11.2013 17:00
Results date and time:04.11.2013 17:00
Georeferencing:г. Калининград, Литовский вал, д. 25
Comments:
4.6.4 Участнику, выбранному победителем запроса предложений, необходимо сразу после получения уведомления о признании его победителем, направить в адрес Организатора запроса предложений (236000, г. Калининград, ул. Театральная, д. 34, каб. 207) оригинал своего Предложения.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Опубликовано: 30.09.2013 14:07
Номер извещения на ЕИС:
31300557097
Results reports
Bids opening results report
Bid evaluation report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 30.10.2013 at 14:57
and selected the winner: "Iantar'energoservis" OAO – (Bidder 2) (Котенёв С.В.) submitting a bid dated of 21.10.2013 09:54 totalling to 11 255 000,00 RUB (price excl. of VAT)
for items No. 1, 3.

Reject all offers on Item No. 2
Notifications have been sent to bidders.
  • Rebidding No.1 is held on 21.10.2013 at 16:00
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
11 255 000,00 RUB (amount without VAT)
Предложение по позициям №№ 1, 3
Bids submitted during rebidding
Bid submitted for rebidding
Signed with e-signature
"Iantar'energoservis" OAO (Bidder 2) Kotenev S.V.
21.10.2013 09:54:57
11 302 472,64 RUB (amount without VAT)
Предложение по позициям №№ 1, 2, 3
Signed with e-signature
Joint-stock company " SmartEngineering" (Bidder 3) Gafarov M.F.
03.10.2013 12:48:24
11 260 000,00 RUB (the sum is not subect to VAT)
Предложение по позициям №№ 1, 3
Bid is admitted to rebidding
Signed with e-signature
"VEBER" OOO (Bidder 1) Vodorezov A.A.
30.09.2013 10:43:53
Total bids: 3. More >>