Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Оплата за поставляемый Товар производится Заказчиком в объеме и на условиях, установленных в «Проекте договора» (Приложение №3 к закупочной документации), являющимся неотъемлемой частью настоящей Закупочной документации и иных условий, установленных в Закупочной документации.
Delivery terms:
Срок поставки товара: в течение пяти рабочих дней с даты заключения договора.
Иные условия поставки изложены в «Проекте договора» (Приложение №3 к закупочной документации), являющимся неотъемлемой частью настоящей Закупочной документации.
Поставка Товара осуществляется на условиях поставки Товара до склада Заказчика Поставщиком по адресу Новосибирская область, г. Обь–4, аэропорт «Толмачево» в рабочее время Заказчика: понедельник, вторник, среда, пятница с 8-00 до 16-00, обед с 12-00 до 13-00.
Venue of bids examination:
633104, Новосибирская обл., г. Обь-4, аэропорт «Толмачево»
Date and time of bids consideration:
05.06.2015 17:00
Results date and time:
10.06.2015 17:00
Georeferencing:
633104, Россия, Новосибирская обл., г. Обь, аэропорт Толмачево
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 11.06.2015 at 13:10
and selected the winner: AO "FINSIB" – (Bidder 3) (Подшивалов К.В.) submitting a bid dated of 02.06.2015 14:12 totalling to 299 520,00 RUB (price incl. VAT) Бумага для офисной техники SvetoCopy в количестве 1800 пачек.