Per-item bid submission Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids : | Applicable |
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased. : | Yes |
Upload of bid-related documents required Bids not supported with documentation will not be considered. : | Yes |
Minimum bid increment/decrement The Organizer has established a minimum decrement for a Bidder's changing per unit price for each item from their previously submitted proposal. : | 1% of total amount |
Auto-extension If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
: | 30 minutes |
Payment terms: | 100% deferred payment for at least 30 working days from the date of completion of the work. |
Delivery terms: | Execution of works in the contractor's service center located in Tambov. |
Georeferencing: | Tambov, M.Gorky street, d 16 |
Comments: The commercial offer must specify:
- Cost of work;
- Price fixing period;
- Payment terms;
- The validity period of the commercial offer;
- Willingness to work under the standard contract of Rusagro Group of Companies;
- Warranty period;
- The possibility of providing interim measures (bank guarantee) if the commercial offer provides for partial or full prepayment.
Copies of the documents specified in the request must be attached to the offer. |
Venue of bidding: | This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document. |
Инициатор закупки: | Ведущий менеджер управления по закупкам
Круглов Александр Евгеньевич
392000, г. Тамбов, ул. ул. Б. Федорова, 9А
purchasing@rainvest.ru
kruglovae@rainvest.ru
Тел/факс (4722) 23-18-50 доб.42025
Моб. +7-906-598-77-27 |
Куратор закупки: | Полехин Дмитрий Васильевич <dv.polekhin@rainvest.ru> Тел (4722) 23-18-50 (доб.41129) Тел. 8-980-297-69-96 |
Алгоритм действий при возникновении обоснованных сомнений в справедливости проводимого тендера: | Обратитесь за разъяснением к сотруднику «Русагро», который инициировал торги (поле «Инициатор закупки»).
Если разъяснения инициатора не сняли сомнений, обратитесь к сотруднику «Русагро», который курирует данные торги (поле «Куратор закупки»)
Если разъяснения куратора не сняли сомнений, обратитесь к Руководителю управления по закупкам Копылову Владимиру Юрьевичу, тел.: +7 (4722) 23-18-50 (доб. 41117), e-mail: vy.kopylov@rainvest.ru
Если разъяснения не помогли, то обратитесь к сотруднику внутреннего аудита ГК «Русагро» Виноградову Михаилу Константиновичу, тел.: +7 (4722) 23-18-50 (доб. 42079), e-mail: rusagrogroup@rainvest.ru compliance@rusagrogroup.ru
Время доступности сотрудников по стационарной/мобильной телефонной связи: - с 9:00 до 18:00 МСК, рабочие дни (сотрудники АО «Примагро» - с 2:00 до 11:00 МСК, рабочие дни)
Если разъяснений оказалось недостаточно, воспользуйтесь Горячей линией «Русагро» по телефону 8 (800) 600-28-57 или электронной почте rusagro@csi-hotline.ru |
Бизнес единица: | СХ БН |
Статья затрат: | Ремонт транспортных средств |
Вид закупки: | Тендер |