Request for Quotations No. 2630911 
Household and office furniture.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Household and office furniture.
Office chairs, desks, metal cabinets, cabinets, shelves, dining groups

OKPD2 category:
46.47.11  Услуги по оптовой торговле бытовой мебелью
46.65  Услуги по оптовой торговле офисной мебелью
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:12.04.2021 10:00
Last edited:09.04.2021 07:05
Organizer (Initiator):AO "SIBAGRO"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit their proposals for certain lots of the call for bids, but necessarily for all the items within a selected lot
:
Not applicable. Proposal shall cover all the items of the selected lots
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Ranking of bids
In the course of bidding, a price-based rank (position) shall be assigned to a quotation.
Assignment of the 1st rank (position) to a bid does not imply the bidder's winning, but enhances the bid's preferability for the Buyer when selecting the winner, all other factors being equal.
:
Yes
Minimum bid increment/decrement
The Organizer has established a minimum decrement for a Bidder's changing per unit price for each item from their previously submitted proposal.
:
0,2% of total amount
Auto-extension
If within the last 5 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 5 minutes from the time the last bid is submitted.
In calls for bids with bids ranking, bid submission deadline will automatically be extended in the same manner if the rank of a bidder changes.
:
5 minutes
Payment terms:Deferred payment within 30 calendar days from the moment the consignment arrives at the buyer's warehouse.
Delivery terms:14 calendar days from the date of signing the contract
Georeferencing:Krasnoyarsk region, Bolshemurtinsky district, Bolshaya Murta village, Oktyabirskaya street 93, building 1.
Comments:
Delivery to the address should be carried out taking into account delivery to farms No. 1, No. 2, No. 3, No. 4
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
!!! Внимание! В извещении цена указывается с НДС.:В случае если победитель не является плательщиком НДС, то при подписании договора (заявок, дополнительных соглашений, спецификаций и др.) стоимость товара должна быть уменьшена на сумму НДС.
Цена договора должна включать::стоимость доставки до склада покупателя. Стоимость товара указывается с НДС. Валюта, используемая при формировании цены договора и расчетов с поставщиками – рубль Российской Федерации.
По результатам процедуры от победителя необходимы следующие документы::Перечень документов , необходимых для заключения договора, должен быть заверен и прикреплен к заявке
Копия Устава
Копии документов, подтверждающие полномочия лица, заключающего договор от имени контрагента, если лицо не является исполнителем единоличным (коллегиальным) исполнительным органом (например, доверенность и т.п.)
Копия лицензии/допуска на осуществление деятельности, выполнение работ, заверенная печатью Контрагента (при наличии)
Копия паспорта
Копия свидетельства о постановке на учет в налоговом органе физического лица по месту жительства на территории РФ
Копия страхового свидетельства государственного пенсионного страхования
Обо всех фактах нарушений и злоупотреблений со стороны сотрудников предприятия заказчика (организатора торгов) можно сообщать по телефону доверия:Генерального директора ООО Аграрная группа - Управляющая компания (г.Томск) 8 800 700 0296 (звонок по России БЕСПЛАТНЫЙ) или по электронной почте zakupki@sagro.ru.
Подписание договора ( спецификации):Договор (спецификация к договору) с подписью участника должны быть получены от победителя торгов в течение 5 рабочих дней либо в срок, указанный в извещении . Допускается возможность подписания (обмена) документами в электронном виде (сканов) с последующей заменой на оригиналы.
Помощь по процедуре:Получить дополнительные консультации по закупке можно, подав запрос на разъяснение через электронно-торговую площадку.
По всем вопросам участия в данной торговой процедуре прошу обращаться к специалистам В2В-сenter:
тел.:(495)989-85-19 доб. 7610,7620.
Данная торговая процедура не является аукционом или конкурсом, не попадает под действие ст.ст. 447-449 ГК РФ и не влечет за собой возникновение юридических обязательств у Заказчика по выбору поставщика.
Место проведения процедуры: Данная процедура проводится в электронной форме на ЭТП группы B2B-Center (www.b2b-center.ru). Предложения участников подаются в форме электронного документа.
Разгрузка:разгрузка осуществляется силами и средствами Поставщика на складе Покупателя

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Bidding results are hidden by the decision of bidding organizer.
Total bids: 3. More >>