Request for Proposals No. 2884244 
Фурнитура MACO

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Фурнитура MACO
Фурнитура MACO для ПВХ конструкций

OKPD2 category:
Total price:25 984,16 EUR (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:09.02.2022 10:00
Last edited:01.02.2022 14:48
Organizer (Initiator):AO "SZ "DSK"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Ranking of bids
In the course of bidding, a price-based rank (position) shall be assigned to a quotation.
Assignment of the 1st rank (position) to a bid does not imply the bidder's winning, but enhances the bid's preferability for the Buyer when selecting the winner, all other factors being equal.
:
Yes
Minimum bid increment/decrement
The Organizer has established a minimum decrement for a Bidder's changing per unit price for each item from their previously submitted proposal.
:
0,5% of total amount
Auto-extension
If within the last 15 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 15 minutes from the time the last bid is submitted.
In calls for bids with bids ranking, bid submission deadline will automatically be extended in the same manner if the rank of a bidder changes.
:
15 minutes
Payment terms:Желаемые условия оплаты: Оплата производится в течение 30 (тридцати) календарных дней с момента подписания товарных накладных (товарно-транспортных накладных) путем перечисления денежных средств на расчетный счет поставщика либо иным незапрещенным действующим законодательством РФ способом. В случае не предоставления счетов-фактур в установленный срок, исчисление срока для оплаты (30 календарных дней) начинается с момента предоставления счета- фактуры (данное условие действует в случае, если поставщик является плательщиком НДС). Готовы рассмотреть Ваше предложение.
Delivery terms:Срок поставки 24.02.2022. Доставка силами поставщика. Качество товара должно соответствовать требованиям ГОСТ. Поставщик гарантирует высокое качество поставляемого Товара. Поставщик гарантирует, что поставляемый Товар является новым, ранее не использованным и не восстановленным.
Доставка товара до места поставки осуществляется поставщиком за его счет. Отгрузка товара осуществляется партиями, количество товара каждой партии определяется заявкой покупателя, согласованной с поставщиком.
При поставке Товара Поставщик предоставляет Заказчику следующую документацию:
а) документы о сертификации Товара; сертификаты (или декларации) соответствия и т.д.
б) технический паспорт на Товар на русском языке и/или инструкцию пользователя (руководство по эксплуатации) Товаром на русском языке;
в) оформленные гарантийные талоны или аналогичные документы, с указанием заводских (серийных) номеров Товара и гарантийного периода;
г) счет, счет-фактуру;
д) товарную накладную в 3-х экз. (два экземпляра для Заказчика и один экземпляр для Поставщика);
е) акт приема-передачи Товара в 2-х экз. (один экземпляр для Заказчика и один экземпляр для Поставщика).
Georeferencing:Voronezh region, Voronezh, Pridonskoy, Latnenskaya str., 13
Comments:
просим загрузить следующие документы: ЗАПОЛНЕННУЮ закупочную документацию сертификаты, паспорта, реквизиты компании.

Обязательно заполнить закупочную документацию:
1) Заявка на участие в закупке (по установленной форме 1);
2) Техническое предложение (установленной форме 2);
3) Коммерческое предложение (по установленной форме 3);
4) Анкета участника закупки (по установленной форме 4) – для новых поставщиков, не имевших ранее договорных отношений с АО «СЗ «ДСК».
5) Согласие на обработку персональных данных (по установленной форме 5) – для новых поставщиков, не имевших ранее договорных отношений с АО «СЗ «ДСК».
6) Копия документа, подтверждающего полномочия лица на подписание заявки на участие в закупке от имени участника закупки (документы, подтверждающие полномочия лица, выполняющего функции единоличного исполнительного органа (для юридического лица); если заявка на участие в закупке подписывается по доверенности, то в составе заявки также предоставляется такая доверенность)
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Контакты:Инженер УПТК АО "СЗ"ДСК" Подкопаев Илья Владимирович
тел. 8-920-221-41-12
email ily2177@yandex.ru

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 22.02.2022 at 10:58
and selected the winner: "ARTEC" GMBH (Королев И.Н.) submitting a bid dated of 09.02.2022 16:40
for all items
Обоснование: Признать победителем участника занявшего первое место ООО "АРТЕК" и предложившего наиболее низкую цену договора
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 2. More >>