Request for Quotations No. 2625032 
Stationery

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Stationery

OKPD2 category:
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:14.04.2021 10:00
Last edited:12.04.2021 09:08
Bidding cancellation date:12.04.2021 09:12
Organizer (Initiator):AO "SIBAGRO"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit their proposals for certain lots of the call for bids, but necessarily for all the items within a selected lot
:
Not applicable. Proposal shall cover all the items of the selected lots
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Minimum bid increment/decrement
The Organizer has established a minimum decrement for a Bidder's changing per unit price for each item from their previously submitted proposal.
:
0,2% of total amount
Auto-extension
If within the last 5 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 5 minutes from the time the last bid is submitted.
:
5 minutes
Payment terms:30 calendar days from the date of delivery
Delivery terms:The supply of paper for A4 printer is divided in equal shares for 3 calendar months, the rest of the goods are delivered at the same time with the first delivery. The first delivery is carried out until April 09, 2021, the second delivery until May 07, 2021, the third delivery until June 04, 2021.
Georeferencing:634009, Russia, Tomsk region, Tomsk, lane. Cooperative, 2
Comments:
You can get additional advice on the purchase by submitting a request for clarification through the electronic trading platform.
For all questions regarding participation in this trading procedure, please contact the B2B-center specialists:
tel.: (495) 989-85-19 ext. 7610.7620.
This trading procedure is not an auction or tender, and is not subject to Art. 447-449 of the Civil Code of the Russian Federation and does not entail the emergence of legal obligations for the Customer at the choice of the supplier.
Place of the procedure: This procedure is carried out in electronic form on the e-marketplace of the B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Participants' proposals are submitted in the form of an electronic document.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
!!! Внимание! В извещении цена указывается с НДС.:В случае если победитель не является плательщиком НДС, то при подписании договора (заявок, дополнительных соглашений, спецификаций и др.) стоимость товара должна быть уменьшена на сумму НДС.
Цена договора должна включать::стоимость доставки до склада покупателя. Стоимость товара указывается с НДС. Валюта, используемая при формировании цены договора и расчетов с поставщиками – рубль Российской Федерации.
Форма чек-листа «Способность обеспечения безопасности поставляемой продукции (товара) поставщиком»:(для участников аукциона по установленной группе товаров: продукции (товаров), которые могут оказывать существенное влияние на безопасность пищевой продукции производимой на предприятии Холдинга или участвующие в цепи создания пищевой продукции).
По результатам процедуры от победителя необходимы следующие документы::Перечень документов , необходимых для заключения договора, должен быть заверен и прикреплен к заявке
Копия Устава
Копии документов, подтверждающие полномочия лица, заключающего договор от имени контрагента, если лицо не является исполнителем единоличным (коллегиальным) исполнительным органом (например, доверенность и т.п.)
Копия лицензии/допуска на осуществление деятельности, выполнение работ, заверенная печатью Контрагента (при наличии)
Копия паспорта
Копия свидетельства о постановке на учет в налоговом органе физического лица по месту жительства на территории РФ
Копия страхового свидетельства государственного пенсионного страхования
Обо всех фактах нарушений и злоупотреблений со стороны сотрудников предприятия заказчика (организатора торгов) можно сообщать по телефону доверия:Генерального директора ООО Аграрная группа - Управляющая компания (г.Томск) 8 800 700 0296 (звонок по России БЕСПЛАТНЫЙ) или по электронной почте zakupki@sagro.ru.
Подписание договора ( спецификации):Договор (спецификация к договору) с подписью участника должны быть получены от победителя торгов в течение 5 рабочих дней. Допускается возможность подписания (обмена) документами в электронном виде (сканов) с последующей заменой на оригиналы.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.

Organizer has decided to cancel the call for bids.
Call for bids cancellation date: 12.04.2021 at 09:12.
call for bids cancellation reason:

Ошибка

Total bids: 0