Request for Proposals No. 728745 
Капитальный ремонт устройство бытовых помещений для персонала производственного здания ПС "Визинга", ремонт кровли, отмостки и цоколя производственного здания ПС "Човью", ремонт санузла и комнаты ПБЗ ПС "Сторожевск", замена фундаментов под...

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKPD2 category:
41.2  Здания и работы по возведению зданий
OKVED2 category:
41.2  Строительство жилых и нежилых зданий
Quantity:1 ед
Per unit price:7 295 468,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:7 295 468,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:15.11.2016 14:08 (was extended by 8 min, 52 sec)
Bids opening date:15.11.2016 15:08
Last edited:31.10.2016 18:26
Organizer (Initiator):Branch of PJSC ROSSETI North-West in the Komi Republic
Customers:PAO "MRSK Severo-Zapada"
Customer's postal address:Россия, 196247, г. Санкт-Петербург, площадь Конституции, д.3, литера А.
Customer's registered address:188300, Россия, Ленинградская обл., г. Гатчина, ул. Соборная, д.31
Contact email address:sidorov@komienergo.ru
Buyer's contact phone number:+7 (8212) 28-33-35
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:В соответствии с приложением 2 к Закупочной документации – проектом договора: в течение 30 календарных дней с момента подписания Сторонами акта о приёмке выполненных работ (акт по форме № КС-2) за отчётный период и справки о стоимости выполненных работ и затрат (форма № КС-3), на основании выставленного подрядчиком счета-фактуры, в порядке и в сроки в соответствии с требованиями главы 21 Налогового кодекса Российской Федерации.
Delivery terms:Сроки выполнения работ: Начало работ - 01.02.2017, окончание работ - 30.11.2017.
Venue of bids examination:По адресу местонахождения заказчика
Date and time of bids consideration:23.11.2016 00:00
Results date and time:30.11.2016 00:00
Georeferencing:167610, Россия, Республика Коми, г. Сыктывкар, м. Дырнос, 106.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31604274662
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вскрытия конвертов от 15.11.2016.docx (46 Kb)
Final results report
Download file Протокол_заседания_закупочной_комиссии_по_выбору_победителя_ОЗП.pdf (577 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 13.12.2016 at 16:45
and selected the winner: "ESPM" OOO – (Bidder 1) (Першин В.А.) submitting a bid dated of 15.11.2016 13:38 totalling to 7 240 093,77 RUB (price incl. VAT)
Предлагает заключить договор подряда на условиях и в соответствии с Техническим предложением, Сводной таблицей стоимости работ и другими документами, являющимися неотъемлемыми приложениями к письму о подаче оферты № 562 от 02.11.2016 г.
Notifications have been sent to bidders.
  • Rebidding No.1 is held on 02.12.2016 at 14:00
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
7 240 093,77 RUB (price incl. VAT, VAT: 17%)
Предлагает заключить договор подряда на условиях и в соответствии с Техническим предложением, Сводной таблицей стоимости работ и другими документами, являющимися неотъемлемыми приложениями к письму о подаче оферты № 562 от 02.11.2016 г.
Bid is admitted to rebidding
Signed with e-signature
"ESPM" OOO
(Bidder 1) Pershin V.A.
15.11.2016 13:38:52
7 260 666,26 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Bid is admitted to rebidding
Signed with e-signature
"TRANSKOMI" OOO
(Bidder 2) Lebedev D.V.
15.11.2016 11:01:50
Total bids: 2. More >>