Request for Proposals No. 742557/1 
Лот №1: Поставки и установка программного комплекса для таможенного оформления товаров, справочно-информационной системы по таможенному законодательству, средств автоматизации, программы для склада временного хранения (СВХ) в защитном от...

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKPD2 category:
58.29.1  Обеспечение программное системное на электронном носителе
OKVED2 category:
58.29  Издание прочих программных продуктов
Quantity:1 ед
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:01.12.2016 10:00
Last edited:22.11.2016 16:46
Bidding cancellation date:25.11.2016 15:12
Organizer (Initiator):PAO «VASO»
Customer's postal address:394029 г. Воронеж, Циолковского,27
Customer's registered address:394029 г. Воронеж, Циолковского,27
Contact email address:uzpn-oz@air.vrn.ru
Buyer's contact phone number:+7 (473) 241-09-93
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Условия оплаты: Оплата производится Заказчиком согласно счету, выставленному Исполнителем, исходя из действующих на момент выставления счета цен на услуги Исполнителя. Счет Заказчику выставляется в течение трех рабочих дней после получения заявки и действует в течение 10 рабочих дней после его выставления. Заказчик получает услуги после 100% оплаты выставленного счета, но не позднее двух рабочих дней после поступления оплаты на счет Исполнителя. Цены за услуги Исполнителя включают НДС.
Delivery terms:Сроки поставки: в течение всего срока действия договора
Venue of bids examination:По адресу местонахождения заказчика
Date and time of bids consideration:06.12.2016 14:15
Results date and time:08.12.2016 14:15
Georeferencing:394029 г. Воронеж, Циолковского,27
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31604379455
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.

Organizer has decided to cancel the call for bids.
Call for bids cancellation date: 25.11.2016 at 15:12.
Cancellation date: 24.11.2016
call for bids cancellation reason:

с неверно размещенными лотами

Signed with e-signature
Total bids: 0