Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Предварительная оплата (аванс) в размере 30% от стоимости первого этапа (поставка товара) выплачивается Подрядчику в течение 60 (шестидесяти) календарных дней с даты подписания Договора, при условии получения Заказчиком счета, выставленного Подрядчиком. Окончательный расчет за первый этап производится в срок не более 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания акта сдачи-приемки товара, товарной накладной (ТОРГ-12) и счета-фактуры установленного образца, на основании счета, выставленного Подрядчиком.
Предварительная оплата (аванс) в размере 10% от стоимости второго этапа (выполнения ремонтных работ) выплачивается Подрядчику не ранее чем за 60 (шестидесяти) календарных дней до даты начала выполнения второго этапа, при условии получения Заказчиком счета, выставленного Подрядчиком. Окончательный расчет за второй этап производится в срок не более 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания акта сдачи-приемки выполненных работ при наличии счета-фактуры установленного образца, на основании счета выставленного Подрядчиком.
Delivery terms:
Первый этап (поставка товара):
- начальный срок: с момента подписания Договора сторонами.
- конечный срок: 15 марта 2017 года.
Второй этап (выполнение ремонтных работ):
- начальный срок: 15 июня 2017 года.
- конечный срок: 15 июля 2017 года.
Venue of bids examination:
677000, г.Якутск, пер.Энергетиков,2
Date and time of bids consideration:
27.02.2017 10:00
Results date and time:
03.03.2017 10:00
Georeferencing:
456574 Россия, РС (Я), Усть-Янский район, поселок Депутатский, ТЭЦ
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 22.02.2017 at 05:34
and selected the winner: OOO KZ "PKS" – (Bidder 2) (Кравченко А.А.) submitting a bid dated of 15.02.2017 10:05 totalling to 6 120 000,00 RUB (price excl. of VAT)