Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Отсрочка платежа 15 календарных дней с момента подписания акта выполненных работ.
Цена с учетом расходов на транспортировку.
Delivery terms:
Срок поставки - 10 дней с момента подписания договора
Venue of bids examination:
152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Date and time of bids consideration:
06.09.2012 00:00
Results date and time:
06.09.2012 00:00
Georeferencing:
152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Comments: Срок гарантии - не менее 5 лет.
Типовая закупочная документация - см. в прикрепленном файле, приолжения №1-6 - обязательны для заполнения, учредительная документация - в случае отсутствия договорных отношений с ОАО "НПО "Сатурн".
ОБЯЗАТЕЛЬНО:
- предоставить расчет стоимости с разбивкой по позициям одновременно с подачей предложения.
- предоставление сертификата соответствия.
Требования к продукции:
1) Рабочие поверхности: 22мм ДСП
2) Кромка рабочих поверхностей: ПВХ/ABS 2 мм.
3) Каркасы столов: 18-22 мм. ЛДСП
4) Каркасы шкафов и тумб 16-18мм.
5) Замки в верхних ящиках тумб и шкафах с глухими дверями.
6) Глухие двери: 16-18 мм.
7) Задние стенки: ДВП/ХДФ/МДФ.
8) Ручки металлические/пластмассовые.
9) Цвет мебели - бук.
По вопросам по условиям поставки обращаться:
Бойцов Евгений Александрович (4855) 296-905
evgeny.boitsov@npo-saturn.ru
По вопросам закупочной документации обращаться:
Конюхова Татьяна Васильевна
(4855)292-420, 8-915-966-0404 E-mail: tatyana.konyuhova@npo-saturn.ru
Филаретова Влада Владимировна
(4855)296-211, 8-910-827-5153 E-mail: vlada.filaretova@npo-saturn.ru
По вопросам работы на электронной площадке, в том числе по поводу бесплатной регистрации, обращаться к Кочуркиной Светлане (495) 989-8519, доб. 7126
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 10.09.2012 at 10:28
and selected the winner: "DEFO-Iaroslavl'" OOO – (Bidder 1) (Бачинов А.А.) submitting a bid dated of 07.09.2012 17:35 totalling to 171 783,00 RUB (price incl. VAT) Мебель согласно перечню
The best offer 171 783,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%) Мебель согласно перечню Bid submitted during Stage 2 of rebidding Bid submitted for rebidding Signed with e-signature
199 900,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%) поставка согласно переченю офисной мебели Bid submitted during Stage 1 of rebidding Bid is admitted to Stage 2 of rebidding Signed with e-signature