Request for Proposals No. 73709 
to repair the administrative buildings of the branch office "Udmurtenergo"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

to repair the administrative buildings of the branch office "Udmurtenergo"
(Repair)

Quantity:1 шт.
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:17.03.2011 14:00
Last edited:04.03.2011 16:55
Organizer (Initiator):Filial "Udmurtenergo" "MRSK Tsentra i Privolzh'ia OAO
Additional info
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата по настоящему договору производится Заказчиком после полного окончания работ по соответствующему этапу (месяцу), подписания «Акта о приемке выполненных работ» (форма КС–2) за соответствующий период, с обязательной ссылкой на номер и наименование сметы и накопительной «Справки о стоимости выполненных работ и затрат» (форма КС–3) в течение 25 (двадцати пяти) банковских дней с момента получения счета–фактуры Подрядчика, выставленной в адрес Заказчика, с указанием наименования филиала Заказчика. В «Акты о приёмке выполненных работ» (форма КС-2) включаются действующие индексы изменения сметной стоимости (без НДС) по статьям затрат к базе ФЕР 2001 г., согласно письма Минрегиона РФ п.2.3, на момент проведения конкурса.
2.Окончательный расчёт производится Заказчиком за фактически выполненные Подрядчиком работы не позднее 25 (двадцати пяти) банковских дней после полного окончания работ (включая устранение выявленных в процессе приёмки недостатков), после подписания Сторонами «Акта приемки из ремонта зданий и сооружений» по форме приложения 62 СО 34.04.181–2003, «Акта о приемке выполненных работ (форма КС–2), «Справки о стоимости выполненных работ и затрат» (КС–3) и «Акта о приеме–сдаче отремонтированных, реконструированных, модернизированных объектов основных средств» по форме №ОС–3, при условии предоставления Подрядчиком счета–фактуры.
Delivery terms:Срок выполнения работ март-декабрь 2011 года
Georeferencing:Россия, 426004, Удмуртская Республика,
г. Ижевск, ул. Советская, д.30
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
E-signature info:Signed with e-signature

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 13.05.2011 at 14:04
and selected the winner: "IzhStroiTEK" OOO – (Bidder 2) (Берестов Д.С.) submitting a bid dated of 17.03.2011 11:36 totalling to 1 895 574,42 RUB (price incl. VAT)
на выполнение работ по ремонту зданий управления филиала «Удмуртэнерго»
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 2. More >>