Request for Proposals No. 162597 
Provision of office furniture for the rooms of UGMeh, Bldgs. # 20-23, according to the layout.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Provision of office furniture for the rooms of UGMeh, Bldgs. # 20-23, according to the layout.
(Complex service)

Quantity:1 шт.
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:31.07.2012 19:40 (was extended by 6 h, 40 min, 15 sec)
Last edited:18.07.2012 11:48
Organizer (Initiator):PAO «NPO «Saturn»
Customer's postal address:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Customer's registered address:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Contact email address:vlada.filaretova@npo-saturn.ru
Buyer's contact phone number:+7 (4855) 29-62-11
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Отсрочка платежа 15 календарных дней с момента подписания акта выполненных работ.
Цена с учетом расходов на транспортировку и сборку.
Delivery terms:Срок поставки - 30 дней с момента определения лучшего предложения
Venue of bids examination:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Date and time of bids consideration:02.08.2012 00:00
Results date and time:02.08.2012 00:00
Georeferencing:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Comments:
ОБЯЗАТЕЛЬНО:
Выезд представителя, бесплатная разработка и предоставление дизайн-проекта с указанием технических характеристик, в течение 7 дней с момента размещения извещения.

Срок гарантии - не менее 5 лет.

Требования к товару:
1. Рабочие поверхности 22-25 мм.ДСП
2. Кромка рабочих поверхностей: ПВХ/ABS 2 мм.
3. Каркасы столов: 18-22 мм. ЛДСП/металлокаркас
4. Каркасы шкафов и тумб 16-18 мм
5. Замки в верхних ящиках тумб и шкафах с глухими дверями.
6. Глухие двери: 16-18мм
7. Задние стенки: ДВП/ХДФ/МДФ
8. Ручки металлические
9. Цвет серый /пепел/
10. Дополнительное оснащение фронтальными панелями, разделительными перегородками, офисными перегородками - согласно планировке.
11. Предоставление Сертификата соответствия.

Типовая закупочная документация - см. в прикрепленном файле, приолжения №1-6 - обязательны для заполнения, учредительная документация - в случае отсутствия договорных отношений с ОАО "НПО "Сатурн".

ОБЯЗАТЕЛЬНО:
предоставить расчет стоимости и дизайн-проект одновременно с подачей предложения.

По вопросам по условиям поставки обращаться:
Бойцов Евгений Александрович (4855) 296-905
evgeny.boitsov@npo-saturn.ru
Беляков Андрей Аркадьевич (4855) 296-056

По вопросам закупочной документации обращаться:
Конюхова Татьяна Васильевна
(4855)292-420, 8-915-966-0404 E-mail: tatyana.konyuhova@npo-saturn.ru
Филаретова Влада Владимировна
(4855)296-211, 8-910-827-5153 E-mail: vlada.filaretova@npo-saturn.ru

По вопросам работы на электронной площадке, в том числе по поводу бесплатной регистрации, обращаться к Кочуркиной Светлане (495) 989-8519, доб. 7126
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 02.08.2012 at 16:56
and selected the winner: "DEFO-Iaroslavl'" OOO – (Bidder 1) (Бачинов А.А.) submitting a bid dated of 31.07.2012 19:10 totalling to 1 048 000,00 RUB (price incl. VAT)
Обеспечение офисной мебелью помещения УГМех корп.№20-23 согласно планировке
Обоснование: -
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
1 048 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Обеспечение офисной мебелью помещения УГМех корп.№20-23 согласно планировке
Signed with e-signature
"DEFO-Iaroslavl'" OOO
(Bidder 1) Bachinov A.A.
31.07.2012 19:10:15
1 049 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Поставка офисной мебели согласно планировке
Signed with e-signature
"Mebel'nye resheniia" OOO (Bidder 2) Panov M.V.
31.07.2012 18:54:11
Total bids: 2. More >>