Request for Proposals No. 109688 
Delivery of receipts for the needs of OAO Kuzbassenergosbyt in Novokuznetsk in 2012.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Delivery of receipts for the needs of OAO Kuzbassenergosbyt in Novokuznetsk in 2012.
(Complex service)

Purchasing items:
1. ДОСТАВКА КВИТАНЦИЙ (2 213 820 шт.), price not specified
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:22.12.2011 12:27
Bids opening date:23.12.2011 12:27
Last edited:15.12.2011 08:18
Organizer (Initiator):"MEChEL-ENERGO" OOO
Additional info
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата услуг производится перечислением денежных средств на расчетный счет Исполнителя в срок до 20-го числа месяца следующего за расчетным на основании выставленных счетов-фактур и акта оказанных услуг.
Delivery terms:Сроки оказываемых по настоящему договору услуг устанавливаются Сторонами согласно Приложению №1 к договору оказания услуг. При этом общий срок доставки всего объема квитанций по всем районам не должен превышать 5 (пяти) календарных дней и указывается в Заданиях Заказчика. Срок действия договора: со дня подписания и до 31.12.2012г.
Georeferencing:654005, Российская Федерация, г. Новокузнецк, ул. Орджоникидзе, 18а.
Comments:
Доставка квитанций осуществляется по многоквартирному сектору в г. Новокузнецк:
- по Куйбышевскому району - 218 616 шт.;
- по Центральному району - 779 304 шт.;
- по Заводскому району - 462 420 шт.;
- по Новоильинскому району - 264 600 шт.;
- по Орджоникидзевскому району - 299 880 шт.;
- по Кузнецкому району - 189 000 шт.
Подробное описание предмета закупки, условия поставки указаны в закупочной документации, техническом задании и договоре .

Участником, до даты вскрытия конвертов, должны быть предоставлены через Систему все требуемые документы в соответствии с условиями настоящей Закупочной документацией в отсканированном виде в доступном для прочтения формате (предпочтительнее формат *.pdf, формат: один файл – один документ). При этом сканироваться документы должны после того, как они будут оформлены в соответствии с требованиями, указанными в настоящей Закупочной документации.

По вопросам проведения регламентированных процедур – (3842) 35-42-36.
По вопросам технического задания – Домненко Ольга Викторовна – (3842) 35-03-44. Olga.Domnenko@mechel.com.
По вопросам возможных ограничений проводимой конкурентной процедуры или дискредитации Участника со стороны Организатора закупки – Артамонов Андрей Валерьевич, директор по безопасности, тел. (3842) 35-00-71, e-mail: AndreyV.Artamonov@mechel.com.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
E-signature info:Signed with e-signature

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 07.02.2012 at 12:06
and selected the winner: "Kur'erskaia Sluzhba VestiCh" OOO – (Bidder 1) (Чурсин А.Ю.) submitting a bid dated of 22.12.2011 11:57 totalling to 3 431 421,00 RUB (VAT free)
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 1. More >>