оказание услуг по комплексной уборке служебных, производственных, санитарно-гигиенических помещений и прилегающий территории заказчика Высочайшее качество оказываемых услуг соответствующих ГОСТ Р 51870-2002, наличие технической базы, использование современного сертифицированного оборудования,фиксированная стоимость услуг по договору, квалифицированный персонал, мобильность в ситуации изменения графика работы работодателя. (Complex service)Collapse
OKPD2 category:
81.22.12 Услуги по чистке и уборке специализированные
OKVED2 category:
81.22 Деятельность по чистке и уборке жилых зданий и нежилых помещений прочая
The procedure is held in two stages. At Stage 1 the bidders need to upload the file with the proposal based on requirements specified in the documentation for prequalification of bidders. On the basis of received proposals the organizer makes decision on allowing to the bidders access to the next stage (Stage 2).
:
Yes
Bidding for the unit of product/service:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 10 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 10 minutes from the time the last bid is submitted.
:
10 minutes
Payment terms:
Оплата оказанных услуг производится Заказчиком в течение 30 (тридцати) календарных дней с даты получения от Исполнителя полного комплекта документов: подписанного акта сдачи-приемки оказанных услуг с фактическим объемом, сформированным на основании чек-листов за прошедший месяц, счета, счета-фактуры, других документов, предусмотренных договором
Terms of delivery:
оказание услуг на территории Заказчика
Bid consideration place:
150020, Ярославская обл., г. Ярославль, ул. 4-ая Пролетарская, д. 3
Date and time of bids evaluation:
28.04.2016 10:00
Date and time of announcement of the results:
29.04.2016 16:00
Georeferencing:
150020, Ярославская обл., г. Ярославль, ул. 4-ая Пролетарская, д. 3
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 30.04.2016 at 15:43 and selected the winner "IuSD" OOO – (Bidder 10) (Александрова С.П.) submitting a bid dated of 29.04.2016 16:07 totalling to 1 403 337,66 RUB (VAT free)