Request for Proposals No. 428344 
Provision of services for implementation of the range of informational measures for awareness of the consequences of delayed payment for housing and utilities services among the residents of Volgograd.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKDP category:9200000 
OKVED category:
Quantity:1 ед
Per unit price:495 600,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:495 600,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:07.11.2014 16:00 (was extended by 3 h)
Bids opening date:10.11.2014 16:00
Last edited:28.10.2014 14:45
Organizer (Initiator):"Gorvodokanal g. Volgograda" MUP
Customer's postal address:400050, Россия, Волгоградская обл., г. Волгоград, ул. Пархоменко, д. 47 А
Customer's registered address:400050, Россия, Волгоградская обл., г. Волгоград, ул. Пархоменко, д. 47 А
Contact email address:zakupki@mupgvv.ru
Buyer's contact phone number:+7 (8442) 52-51-60
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:100% в течение 30 календарных дней после выполнения услуг.
Delivery terms:Срок оказания услуг с момента заключения договора до марта 2015г.
Venue of bids examination:400050, г. Волгоград, ул. Пархоменко, 47а
Date and time of bids consideration:10.11.2014 13:00
Results date and time:12.11.2014 13:00
Georeferencing:400050, Россия, Волгоградская обл., г. Волгоград, ул. Пархоменко, д. 47 А
Comments:
Сумма контракта должна включать в себя разработку дизайн-макетов, печать листовок, аренда мест под размещение, монтаж/демонтаж информационных материалов.
Отсутствие в составе Предложения (заявки) какого-либо документа или несоответствие требованиям закупочной документации могут являться основанием для отказа в допуске к участию в запросе предложений.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вк 449-2014.pdf (293 Kb)
Final results report
Download file Протокол 107.1 от 12.11.2014.pdf (268 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 19.11.2014 at 15:45
and selected the winner: "Volgogradskaia energoservisnaia kompaniia" OAO – (Bidder 1) (Васильев В.Г.) submitting a bid dated of 07.11.2014 12:41 totalling to 495 000,00 RUB (price incl. VAT)
Предлагаем Вам заключить договор на оказание услуг по организации комплекса мер информационного характера по разъяснению населению г.Волгограда последствий несвоевременной оплаты за ЖКУ
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
495 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Предлагаем Вам заключить договор на оказание услуг по организации комплекса мер информационного характера по разъяснению населению г.Волгограда последствий несвоевременной оплаты за ЖКУ
Signed with e-signature
"Volgogradskaia energoservisnaia kompaniia" OAO (Bidder 1) Vasil'ev V.G.
07.11.2014 12:41:26
Total bids: 1. More >>