Request for Proposals No. 119504 
Оказание услуг по ремонту обмуровки топок и амбразур горелок паровых и водогрейных котлов

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Purchasing items:
1. РЕМОНТ ОБМУРОВКИ ПАРОВОГО КОТЛА STERLING (2 шт.), price not specified
2. РЕМОНТ ОБМУРОВКИ ВОДОГРЕЙНОГО КОТЛА ПТВМ-100 (2 шт.), price not specified
3. РЕМОНТ ОБМУРОВКИ ПАРОВОГО КОТЛА ДЕ-25-14-330ГМ (3 шт.), price not specified
Total price:Price not specified
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Currency:RUB
Publication date:
Bid submission deadline:30.01.2012 12:00
Bids opening date:30.01.2012 12:00
Last edited:23.01.2012 07:55
Organizer (Initiator):"MEChEL-ENERGO" OOO
Customer's postal address:127083, г. Москва, ул. Мишина, д. 35
Customer's registered address:127083, г. Москва, ул. Мишина, д. 35
Contact email address:SavenkovSA@izhstal.ru
Buyer's contact phone number:+7 (3412) 91-02-82
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата услуг в течение 120 календарных дней после выполнения каждого этапа работ и подписания актов приема-передачи.
Delivery terms:Проведение работ в установленные техническим заданием сроки.
Venue of bids examination:По месту нахождения заказчика
Date and time of bids consideration:03.02.2012 00:00
Results date and time:03.02.2012 00:00
Georeferencing:426006, Russia, Udmurt Republic, Izhevsk, Novoazhimova str., 6
Comments:
Требования к Исполнителю работ указаны в закупочной документации
Подробное описание предмета закупки, условия и сроки оказания услуг указаны в закупочной документации.
В течение 1 (одного) рабочего дня после окончания торгов все участники запроса цен должны загрузить в систему следующие документы:
- коммерческое предложение (оферту);
- подтверждающие документы о соответствии участника требованиям, указанным в закупочной документации и техническом задании;
- заполненную анкету участника;
- копии уставных и разрешительных документов;
- копию свидетельства о вступлении в СРО по виду деятельности.
Организатор вправе отказаться от проведения закупки в любое время со дня ее объявления, в том числе после окончания срока приема предложений.
В случае отсутствия каких-либо из запрашиваемых документов предложение рассматриваться не будет.
Срок заключения договора составляет 15 календарных дней после подписания протокола.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 31.01.2012 at 16:39 and declared the call for bids void.
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 0