Request for Proposals No. 612367 
Оказание услуг по техническому обслуживанию копировально-множительной техники (OCE, DEVELOP) для АО «НПО автоматики» у субъектов малого и среднего предпринимательства

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Оказание услуг по техническому обслуживанию
копировально-множительной техники (OCE, DEVELOP) для АО «НПО автоматики»
у субъектов малого и среднего предпринимательства

OKPD2 category:
33.12.16.000  Услуги по ремонту и техническому обслуживанию офисных машин и оборудования, кроме компьютеров и периферийного оборудования
OKVED2 category:
33.12  Ремонт машин и оборудования
Quantity:1 ед
Per unit price:315 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:315 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:28.02.2016 16:00
Last edited:15.02.2016 17:23
Organizer (Initiator):AO «NPO avtomatiki»
Customer's postal address:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Customer's registered address:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Contact email address:avt@npoa.ru
Buyer's contact phone number:+7 (343) 212-57-62
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Общая стоимость услуг в период действия договора может быть скорректирована в большую или меньшую стороны, в зависимости от производственной необходимости с учетом п.9.2. договора. Не заказанные услуги в соответствии с п.3.1. договора Заказчиком не принимаются и не оплачиваются.
Заказчик осуществляет оплату по счету выставленному Исполнителем на основании настоящего договора после подписания акта о выполнении обслуживания согласно п. 4.1.4. договора.
В счетах, выставляемых Исполнителем на русском языке, указывается номер Договора, стоимость обслуживания и отдельно размер налога на добавленную стоимость. Оплата счетов, включая НДС - 18%, производится Заказчиком платежным поручением на расчётный счёт Исполнителя. В платежном поручении необходимо указать номер счёта, период оплаты.
Днем оплаты считается день перечисления денежных средств на расчетный счет Исполнителя.
Delivery terms:В соответствии с договором.
Venue of bids examination:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145.
Date and time of bids consideration:29.02.2016 08:00
Results date and time:29.02.2016 23:59
Georeferencing:- 620102, Россия, г. Екатеринбург, Свердловская область, ул. Начдива Васильева,1
- 620075, Российская Федерация, Свердловская область, г. Екатеринбург, улица Мамина-Сибиряка, д. 145
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол открытия доступа к заявкам от 29 02 2016 №1.pdf (238 Kb)
Bid evaluation report
Download file Протокол по рассмотрению предложений подведению итогов от 29 02 2016 №2.pdf (317 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 02.03.2016 at 17:28
and selected the winner: "Kompaniya "Sever" OOO – (Bidder 1) (Горохов Е.А.) submitting a bid dated of 26.02.2016 07:04 totalling to 315 000,00 RUB (price incl. VAT)
Согласно ТЗ
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
225 250,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Unit-Kopir" OOO (Bidder 2) Gimaltdinov I.R.
26.02.2016 15:20:20
The best offer
315 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Согласно ТЗ
Signed with e-signature
"Kompaniya "Sever" OOO
(Bidder 1) Gorokhov E.A.
26.02.2016 07:04:43
Total bids: 2. More >>