Request for Tenders No. 1010370 
rendering services insurance on two lots: Lot no. 1 "compulsory insurance of civil liability of vehicle owners (OSAGO)» Lot no. 2 "vehicle insurance (CASCO)»

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Lots:
Lot No. 1 lot no. 1 "compulsory insurance of civil liability of vehicle owners (OSAGO).
Lot No. 2 "vehicle insurance (CASCO)»
Initial (maximum) contract price:41 386 357,61 RUB
Date published:
Bid submission deadline:14.05.2018 10:00
Delivery time:06.06.2018 - 05.06.2019
Last edited:24.04.2018 08:47
Organizer (Initiator):PAO "ROSSETI VOLGA"
Customer's postal address:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Customer's location:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Contact email address:vn.mazilkina@mrsk-volgi.ru
Customer's contact phone number:+7 (8452) 30-27-30
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:ПДЗК по отбору страховых организаций для нужд ПАО МРСК Волги
Requirements to the bidders:Участник конкурса должен отвечать следующим требованиям:
• обладание необходимыми профессиональными знаниями и опытом, обладание ресурсными возможностями (финансовыми, материально-техническими, производственными, трудовыми), управленческой компетентностью, положительной репутацией;
• обладание гражданской правоспособностью в полном объеме для заключения и исполнения договоров (должен быть зарегистрирован в установленном порядке и иметь соответствующие действующие свидетельства, сертификаты и лицензии на выполнение видов деятельности, являющихся предметом открытого конкурса);
• соответствие участника конкурса требованиям, устанавливаемым в соответствии с законодательством Российской Федерации к лицам, осуществляющим оказание услуг, являющихся предметом торгов;
• не проведение ликвидации участника конкурса – юридического лица и отсутствие решения арбитражного суда о признании участника конкурса – юридического лица банкротом и об открытии конкурсного производства;
• не приостановление деятельности участника конкурса в порядке, предусмотренном Кодексом Российской Федерации об административных правонарушениях, на день подачи заявки на участие в конкурсе;
• отсутствие у участника конкурса задолженности по начисленным налогам, сборам и иным обязательным платежам в бюджеты любого уровня или государственные внебюджетные фонды за прошедший отчетный период, размер которой превышает 25% балансовой стоимости активов участника конкурса по данным бухгалтерской отчетности за последний завершенный отчетный период, при условии, что участник конкурса не обжалует наличие указанной задолженности в соответствии с законодательством РФ;
• отсутствие в предусмотренном Федеральным законом от 18.07.2011г. №223-ФЗ реестре недобросовестных поставщиков сведений об участнике конкурса;
• наличие лицензии по виду страхования, на которое подается Заявка
Tender documentation package:Комплект конкурсной документации может быть получен всеми заинтересованными Поставщиками через торговую площадку на конкурсной доске после того, как они подтвердят свое намерение участвовать в конкурсе, через сайт www.b2b-mrsk.ru в ПАО "МРСК Волги".
Tender bids:Должны быть составлены на русском языке в соответствии с требованиями конкурсной документации.
Заявки должны быть направлены на сайт www.b2b-mrsk.ru.
Цена должна быть указана со всеми налогами, сборами и др. обязательными платежами.
Contract award criteria:criteria for evaluation of participants in procurement procedures
1. The contract price (score are based on a formula 1).
2. Qualifying Party procurement procedures
2.1. The size of the paid authorized capital of the participant as of the last reporting date.
Calculation of points by podkriteriju are based on a formula 2.
2.2. The size of the insurance reserves Party on the last reporting date.
Calculation of points by podkriteriju are based on a formula 2.
2.3. Break-even financial results at the end of 2015, 2016 and 9 months. 2017 year according to IFRS and RAS
Calculation of points on this podkriteriju is performed in the following order:
15 credits (with a positive financial result (profit) for the preceding 2 full years and the last reporting period);
0 points (if a negative financial result (loss) for the previous 2 full years and the last reporting period).
2.4. The presence of the "Expert RA" rating
Calculation of points on this podkriteriju is performed in the following order:
15 points-if a valid rating "Expert RA" above "ruAA-';
0 points-if there is no current "Expert RA" rating, as well as with the current "Expert RA" rating "ruAA-' and below.
2.5. The size of the insurance premiums for contracts of compulsory insurance of civil liability of vehicle owners (OSAGO) for 2015, 2016 and 9 months. the year 2017.
Calculation of points by podkriteriju are based on a formula 2.
2.6. The average level of insurance payments on contracts of compulsory insurance of civil liability of vehicle owners (OSAGO) for 2015, 2016 and 9 months. the year 2017 (calculated as the ratio of the volume of payments under contracts of insurance OSAGO volume of insurance premiums on insurance contracts).
Calculation of points by podkriteriju are based on a formula 2.
2.7. Availability of units (branches, departments, offices) ensuring the conclusion of treaties, acceptance of MTPL insurance claims and settlement of losses in the locations of the customer's branches in the following cities: Saratov, Penza, Orenburg, Samara, Saransk, Cheboksary, Ulyanovsk.
Calculation of points on this podkriteriju is performed in the following order:
Calculation of points on this podkriteriju is performed in the following order:
10 points for the presence of units of the Party in all cities where branches of the customer, as well as in other settlements in the territory of the presence of the customer;
8 points due to the presence of units of the Party in all cities where affiliates customer.
5 points for his lack of Party units in the same city the presence of branches of the customer;
0 points-a lack of Party units in more than two cities where affiliates customer.
3. Services
Additional proposals are considered party to raise the quality of the insurance contract.
For the proposal, which has direct relevance to the subject procurement is assigned 1 point.
Calculation of points for selection are based on a formula 2.
Contract conclusion date:22. The contract on the basis of a competition between the customer (PJSC «Mrsk of Volga "or branch of PJSC «Mrsk of Volga») and the winner of the competition will be concluded no sooner than 10 calendar days and no later than 20 working days in accordance with article 448 CIVIL CODE on the basis of the Protocol on the outcome of the competition, except when the actions (inaction) of a customer in carrying out procurement appealed to the Antimonopoly authority or in court. In the latter case the contract shall be concluded within 20 business days from the date when decision of a competition authority or a judicial act implying contract conclusion, enters into force.
Place of bid consideration:ПАО МРСК Волги
Date and time of bids evaluation:28.05.2018 14:00
Date and time of announcement of results:29.06.2018 14:00
Venue of announcement of results:ПАО МРСК Волги
Comments:
On technical conditions of execution of works (provision of services), please contact:
Diana V. Ovchinnikova-head of Department of insurance coverage (Department of Finance): phone (8452) 30-25-92; e-mail: dv.ovchinnikova@mrsk-volgi.ru
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вскрытия_№1-2-ст-а.pdf (186 Kb)
Bid evaluation report
Download file Протокол до переторжки 1-3-ст-а от 24.05.18 Страхование.pdf (149 Kb)
Rebidding No.1 results report
Download file Протокол вскрытия после переторжки №1-4-ст-а от 29.05.2018.pdf (80 Kb)
Final results report
Download file Итоговый протокол, протоколы о результатах.rar (3.0 MB)
Submitted bids
Status: archived.
Total: 9