Request for Tenders No. 1136061 
Provision of internal communication services for the needs of the branch of PJSC "Mrsk Northwest" "Komenergo"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Provision of internal communication services for the needs of the branch of PJSC "Mrsk Northwest" "Komenergo"

Procurement method (according to the procurement regulations):Открытый одноэтапный конкурс в электронной форме
Lots:
Lot No. 1 Provision of internal communication services for the needs of the branch of PJSC "Mrsk Northwest" "Komenergo"
Initial (maximum) contract price:17 132 575,36 RUB
Date published:
Bid submission deadline:14.12.2018 10:00
Delivery time:01.01.2019 - 31.12.2021
Last edited:23.11.2018 11:49
Organizer (Initiator):Branch of PJSC ROSSETI North-West in the Komi Republic
Customers:PAO "MRSK Severo-Zapada"
Customer's postal address:Россия, 167000, Республика Коми, г. Сыктывкар, ул. Интернациональная, д. 94
Customer's location:Россия, 167000, Республика Коми, г. Сыктывкар, ул. Интернациональная, д. 94
Contact email address:yarcevams@komienergo.ru
Customer's contact phone number:+7 (8212) 28-36-19
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:Конкурсная комиссия создана Распоряжением филиала ПАО «МРСК Северо-Запада» «Комиэнерго» от 23.11.2018.
Председатель Конкурсной комиссии: Пузиков Михаил Николаевич - первый заместитель директора – главный инженер филиала ПАО «МРС Северо-Запада» «Комиэнерго».
Секретарь Конкурсной комиссии: Ничипор Александр Геннадьевич – начальник отдела организации конкурсных процедур управления логистики и материально-технического обеспечения филиала ПАО «МРСК Северо-Запада» «Комиэнерго», 8(8212) 28-32-71, nichipor@komienergo.ru.
По организационным вопросам: Ярцева Мария Сергеевна, специалист отдела организации конкурсных процедур управления логистики и материально-технического обеспечения филиала ПАО «МРСК Северо-Запада» «Комиэнерго», тел: (8212) 28-36-19, e-mail: yarcevams@komienergo.ru.
Requirements to the bidders:Участвовать в открытом запросе цен может любое юридическое лицо, физическое лицо, в том числе индивидуальный предприниматель. При проведении запроса цен на ЭТП, такое лицо должно быть зарегистрировано на соответствующей ЭТП в качестве Участника ЭТП, а также в качестве Участника настоящего запроса цен.
Однако чтобы претендовать на победу в запросе цен и получение права заключить с Заказчиком Договор, Участник запроса цен должен отвечать отборочным требованиям, установленным в пп. 2.3.7.2 Конкурсной документации.
Tender documentation package:Конкурсную документацию участники смогут получить на сайтах www.zakupki.gov.ru, www.b2b-mrsk.ru (в соответствии с Регламентом работы ЭТП) и на сайте ПАО «МРСК «Северо-Запада» www.mrsksevzap.ru в разделе «Закупки».
Tender bids:Заявки должны быть оформлены по форме, представленной в Конкурсной документации, на русском языке, все цены должны быть указаны в российских рублях. Заявки предоставляются в электронный сейф Организатора закупки на ЭТП, в соответствии с действующим Регламентом работы ЭТП www.b2b-mrsk.ru в срок, установленный Извещением и Конкурсной документацией.
Предоставление Конкурсной заявки на бумажном носителе не требуется.
Contract award criteria:the Contest Committee shall determine the winner of the contest as a participant, whose application has won the first place in the final ranking of the applications by the degree of preference.
When evaluating the commercial part of applications, the price excluding VAT is taken into account
Contract conclusion date:Agreement between the customer and the winner of the competition shall be signed on the basis of the Protocol on the results of the competition not earlier than 10 (ten) calendar days from the date of placement of the Protocol on the selection of the winner (Protocol on summing up the competition) In a unified information system in the field of procurement at the Internet address "www.zakupki.gov.ru".
The term for signing the contract between the customer and the participant of the contest selected as the winner of the contest and (or) submitted by the decision of the Competition Commission the best tender application shall be no more than 20 (twenty) calendar days from the day Placement of the protocol on the choice of the winner of the competition (the Protocol on summarizing the results of the contest) in the unified Information system in the field of procurement at the Internet address "www.zakupki.gov.ru", except for cases when the organizer's actions (inaction) Contest (the customer) and/or the Competition Commission are appealed to the antimonopoly body or the court order. In these cases, the agreement must be concluded within 20 (twenty) calendar days from the date of entry into force of the decision of the antimonopoly body or a judicial act providing for the conclusion of the Treaty.
Place of bid consideration:По адресу организатора конкурса - Россия, 167000, Республика Коми, г. Сыктывкар, ул. Интернациональная, д. 94
Date and time of bids evaluation:26.12.2018 17:00
Date and time of announcement of results:28.12.2018 15:00
Venue of announcement of results:По адресу организатора конкурса - Россия, 167000, Республика Коми, г. Сыктывкар, ул. Интернациональная, д. 94
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31807192420
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вскрытия конвертов 14.12.2018 10-00.pdf (291 Kb)
Bid evaluation report
Download file Протокол по выбору победителя от 24.12.2018 №244кон.pdf (186 Kb)
Final results report
Download file Протокол по выбору победителя от 24.12.2018 №244кон.pdf (186 Kb)
Submitted bids
Status: archived.
Total: 1