Tender No. 53524
определение исполнителя на оказание услуг по организации и проведению соревнований профессионального мастерства в 2018 году для нужд ПАО «МОЭСК»

ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО "РОССЕТИ МОСКОВСКИЙ РЕГИОН", 115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2, invites you to participate in a bidding procedure (tender).

Procurement subject:

the definition of performer on rendering of services on the Organization and conduct of the competitions of professional skill in the year 2018 for the needs of PJSC «RZD»

Lot #1. the definition of performer on rendering of services on the Organization and conduct of the competitions of professional skill in the year 2018 for the needs of PJSC «RZD»

Publication date:
Competition is closed:10.05.2018 15:33
Supply date:September, 2018 Year
4.2. Срок оказания услуг: с момента заключения договора – 30 сентября 2018г
Customer's postal address:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Customer's location:115114, г.Москва, 2-ой Павелецкий проезд д.3 строение2
Contact person:Kalendar' Ekaterina Alekseevna (inactive), tel.+8 (495) 662-40-70#4704, KalendarEA@moesk.ru
Tender committee:Председатель Конкурсной комиссии – Будыко Марк Леонидович, Заместитель генерального директора по логистике и МТО ПАО «МОЭСК»; Ответственный секретарь Конкурсной комиссии – Старостина Яна Олеговна, Начальник управления организации конкурсных закупок ПАО «МОЭСК», 115114, г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2,, тел.: 8 (495) 662-40-70 (доб.47-23).
Requirements to the participants:Подробные требования к Участникам, а также требования к порядку подтверждения соответствия этим требованиям, подробное описание закупаемой продукции, проект Договора, а также описание процедуры открытого конкурса содержится в Конкурсной документации.
Documentation kit:Конкурсная документация и настоящее Извещение, являющееся неотъемлемой частью Конкурсной документации, опубликованы в Единой информационной системе в сфере закупок (www.zakupki.gov.ru) и на сайте Заказчика (www.moesk.ru).
Documentation kit file:
Tender documentation submission procedure:Tender documentation can be submitted electronically and free-of-charge at www.b2b-center.ru once the purchase has been placed.
Bank guarantee:Amount of security: 3,00 %
Bank guarantee commencement date: 10.04.2018 00:00
Guarantee period expiry date: 19.07.2018 23:59
Guarantee cases:
  • commitment not to alter or revoke the Bid during its validity period after Bids submission deadline;
  • commitment not to deliberately provide false information or misrepresent the information and the documents submitted as part of Tender Bid;
  • commitment to sign the Protocol of tender results, if the participant is declared the winner and is duly notified of that;
  • commitment to conclude the Contract as provided by this Procurement documentation.
You can obtain E-Bank Guarantee in case the organizer requires tender bid guarantee and the parameters of such guarantee are known. Note! The form of security of tender bids (guarantee, deposit, other variants) shall be specified by organizer of the procedure in Tender Documentation
Bid securities (except for bank guarantees):В целях обеспечения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной заявки, Участник Конкурса заключает Соглашение о неустойке. Участник Конкурса обязуется уплатить неустойку в размере 3% (три процента) от начальной (максимальной) цены договора (цены лота) (с учётом НДС) в случае нарушения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной заявки.
Tender bids:Все документы, входящие в Конкурсную заявку, должны быть подготовлены на русском языке. Конкурсная заявка подаётся в электронном виде через систему «B2B-Center». Предоставление Участником Заявки в письменной (бумажной) форме не предусмотрено, за исключением следующих документов: оригинал соглашения о неустойке, оригинал банковской гарантии (в случае выбора данного вида обязательства по оплате неустойки)
Contract award criteria:Price incl. VAT
Alternative proposals:Yes
Bid opening place:Вскрытие конвертов с заявками состоится на сайте системы электронных торгов группы B2B-Center (www.b2b-center.ru).
Bid submission deadline:Bid opening accomplished 10.04.2018 at 11:00 MSK.
Bids evaluation date:04.05.2018 11:00
Bids evaluation place:115114, г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Date and time of results announcement:04.05.2018 11:00
Place of review of bidding results:115114, г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Contract award criteria and Contract execution term:Победителем Конкурса будет признан Участник Конкурса, Конкурсная заявка которого была признана соответствующей требованиям открытого конкурса и заняла первое место в итоговом ранжире Конкурсных заявок по степени предпочтительности для Заказчика. Договор с Победителем будет заключен в течение 20 (Двадцати) дней после подписания Протокола о результатах конкурса.
Starting purchase price:Lot No. 1. 15 800 200,00 RUB (price incl. VAT)
Rebidding (price regulation):Organizer may exercise the right to hold a rebidding.
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Georeferencing:115114, Moscow, 2nd Paveletsky proezd, 3, building 2
Purchasing program:Application No. 9384163
Uploaded to OS:

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31806263026
Last edited:20.03.2018 17:21
E-signature info:Signed with e-signature
Results reports:

Applicants to the tender (total 2)

CompanyInvolvedStatusDocumentation kit fileCompetitive bid
ООО "Коммуникационная группа "МОТИВ"
20.03.18 pm31 17:31Involved on 06.04.18 pm30 16:34Sent 06.04.18 pm30 16:34Received on 09.04.18 pm30 16:26
Signed with digital signature
ООО «А-Дизайн»
20.03.18 pm31 17:31Involved on 05.04.18 pm30 18:01Sent 05.04.18 pm30 18:01Received on 10.04.18 am30 09:56
Signed with digital signature

Extract from the Protocol of the competitive commission № М/1285 from 10.05.2018 г., г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2

Decision of the competitive commission:

  1. For Lot No. 1 the Customer shall accept the proposal from the Supplier ООО «А-Дизайн» and enter into an Agreement for the final price 13 260 000,00 RUB (VAT free).