Tender No. 53034
определение исполнителя на оказание услуг по производственному контролю опасных и вредных факторов и на проведение специальной оценки условий труда на рабочих местах для нужд ПАО "МОЭСК" в 2017

ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО "РОССЕТИ МОСКОВСКИЙ РЕГИОН", 115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2, invites you to participate in a bidding procedure (tender).

Procurement subject:

the definition of Executive Director services for production control of hazardous and harmful factors and of the special assessment of working conditions at the workplace to the needs of JSC "RZD" in 2017

Lot #1. the definition of Executive Director services for production control of hazardous and harmful factors and of the special assessment of working conditions at the workplace to the needs of JSC "RZD" in 2017

Publication date:
Competition is closed:22.11.2017 15:45
Supply date:December, 2017 Year
Сроки оказания услуг: с момента заключения договора по 31.12.2017 года
Customer's postal address:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Customer's location:115114, г.Москва, 2-ой Павелецкий проезд д.3 строение2
Contact person:Kazarian Dmitrii Aleksandrovich (inactive), tel.+7 (495) 662-40-70#4721, KazaryanDA@moesk.ru
Tender committee:Председатель Конкурсной комиссии – Будыко Марк Леонидович, Заместитель генерального директора по логистике и МТО ПАО «МОЭСК»; Ответственный секретарь Конкурсной комиссии – Косецкая Яна Олеговна, Начальник управления организации конкурсных закупок ПАО «МОЭСК», 115114, г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2,, тел.: 8 (495) 662-40-70 (доб.47-23).
Requirements to the participants:Подробные требования к Участникам, а также требования к порядку подтверждения соответствия этим требованиям, подробное описание закупаемой продукции, проект Договора, а также описание процедуры открытого конкурса содержится в Конкурсной документации.
Documentation kit:Конкурсная документация и настоящее Извещение, являющееся неотъемлемой частью Конкурсной документации, опубликованы в Единой информационной системе в сфере закупок (www.zakupki.gov.ru) и на сайте Заказчика (www.moesk.ru).
Documentation kit file:
Tender documentation submission procedure:Tender documentation can be submitted electronically and free-of-charge at www.b2b-center.ru once the purchase has been placed.
Bank guarantee:Amount of security: 3,00 %
Bank guarantee commencement date: 25.10.2017 00:00
Guarantee period expiry date: 02.02.2018 23:59
Guarantee cases:
  • commitment not to alter or revoke the Bid during its validity period after Bids submission deadline;
  • commitment not to deliberately provide false information or misrepresent the information and the documents submitted as part of Tender Bid;
  • commitment to sign the Protocol of tender results, if the participant is declared the winner and is duly notified of that;
  • commitment to conclude the Contract as provided by this Procurement documentation.
You can obtain E-Bank Guarantee in case the organizer requires tender bid guarantee and the parameters of such guarantee are known. Note! The form of security of tender bids (guarantee, deposit, other variants) shall be specified by organizer of the procedure in Tender Documentation
Bid securities (except for bank guarantees):в целях обеспечения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной Заявки, Участник Конкурса заключает Соглашение о неустойке. Участник открытого Конкурса обязуется уплатить неустойку в размере 3 (трех) % от начальной (максимальной) цены договора (цены лота) в случае нарушения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной Заявки. Обязательство Участника по оплате неустойки должно быть обеспечено путём предоставления банковской гарантии или путём внесения денежных средств на следующий расчётный счёт ПАО «МОЭСК».
Tender bids:Все документы, входящие в Конкурсную заявку, должны быть подготовлены на русском языке. Конкурсная заявка подаётся в электронном виде через систему «B2B-Center». Предоставление Участником Заявки в письменной (бумажной) форме не предусмотрено, за исключением следующих документов: оригинал соглашения о неустойке, оригинал банковской гарантии (в случае выбора данного вида обязательства по оплате неустойки)
Contract award criteria:Price incl. VAT
Alternative proposals:Yes
Bid opening place:Вскрытие конвертов с заявками состоится на сайте системы электронных торгов группы B2B-Center (www.b2b-center.ru).
Bid submission deadline:Bid opening accomplished 25.10.2017 at 11:00 MSK.
Bids evaluation date:17.11.2017 11:00
Bids evaluation place:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Date and time of results announcement:17.11.2017 11:00
Place of review of bidding results:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Contract award criteria and Contract execution term:Победителем Конкурса будет признан Участник Конкурса, Конкурсная заявка которого была признана соответствующей требованиям открытого конкурса и заняла первое место в итоговом ранжире Конкурсных заявок по степени предпочтительности для Заказчика. Договор с Победителем будет заключен в течение 20 (Двадцати) дней после подписания Протокола о результатах конкурса
Starting purchase price:Lot No. 1. 23 972 637,46 RUB (price incl. VAT)
Rebidding (price regulation):Organizer may exercise the right to hold a rebidding.
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Georeferencing:115114, Moscow, 2nd Paveletsky proezd, 3, building 2
Purchasing program:Application No. 7865076
Uploaded to OS:

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31705593237
Last edited:04.10.2017 15:14
E-signature info:Signed with e-signature
Results reports:

Applicants to the tender (total 5, of which the bids came from 4)

CompanyInvolvedStatusDocumentation kit fileCompetitive bid
ООО "Эко-аналитическая фирма "КЕНТАВР"
04.10.17 pm31 17:01Involved on 24.10.17 pm31 16:12Sent 24.10.17 pm31 16:12Received on 25.10.17 am31 10:19
Signed with digital signature
ООО "Экостандарт "Технические решения"
04.10.17 pm31 17:01Involved on 24.10.17 pm31 21:32Sent 24.10.17 pm31 21:32Received on 24.10.17 pm31 22:09
Signed with digital signature
ООО "Энергобезопасность"
04.10.17 pm31 17:01Involved on 05.10.17 am31 08:58Sent 05.10.17 am31 08:58Received on 24.10.17 pm31 15:35
Signed with digital signature
ФБУЗ "Центр гигиены и эпидемиологии в городе Москве"04.10.17 pm31 17:01Involved on 25.10.17 am31 10:00Sent 25.10.17 am31 10:00Received on 25.10.17 am31 10:49
Signed with digital signature
АО "КИОУТ"04.10.17 pm31 17:01Involved on 17.10.17 am31 07:39Sent 17.10.17 am31 07:39N/A

Extract from the Protocol of the competitive commission № М/4085 from 22.11.2017 г., г. Москва

Decision of the competitive commission:

  1. For Lot No. 1 the Customer shall accept the proposal from the Supplier ООО "Энергобезопасность" and enter into an Agreement for the final price 21 659 277,95 RUB (price excl. of VAT: 18 355 320,30 RUB).