Determination of the supplier for the supply OF "telemechanics equipment" for the needs of the MIF-branch of PJSC "MOESQUE". Delivery of "telemechanics equipment from the ON" for the needs of the MIF-branch of PJSC "MOESQUE".Collapse
Procurement method (according to the procurement regulations):
конкурс в электронной форме
Lots:
Lot No. 1
Determination of the supplier for the supply OF "telemechanics equipment" for the needs of the MIF-branch of PJSC "MOESQUE".
Процедура проводится с соблюдением требований статей 3.2 - 3.3 223-ФЗ
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:
Председатель Комиссии – Будыко Марк Леонидович, Секретарь Комиссии – Старостина Яна Олеговна, начальник управления организации конкурсных закупок ПАО «МОЭСК».
Requirements to the bidders:
In accordance with the procurement documents
Tender documentation package:
Конкурсная документация предоставляется без взимания платы в форме электронного документа на сайте системы B2B-Center (www.b2b-center.ru), начиная с даты размещения закупки
Tender bids:
Документы, входящие в Конкурсную заявку, должны быть подготовлены на русском языке. Конкурсная заявка подаётся в электронном виде через систему "B2B-Center".
Contract award criteria:
the contest Participant will be recognized as the Winner of the competition, the competition application of which has won the first place in the final ranking of bids on the degree of preference for the Customer.
Contract conclusion date:
the Contract on the purchase results between the Customer and the Winner of the purchase will be concluded no earlier than ten days and not later than twenty days from the date of placement of the final protocol in the Unified information system.
Place of bid consideration:
115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Date and time of bids evaluation:
25.06.2019 10:00
Date and time of announcement of results:
02.07.2019 21:00
Venue of announcement of results:
115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Comments: Contact persons of the Organizer:
1) Responsible Specialist: Kutateladze Irakli Georgievich-Chief specialist of the Department of competitive procurement.
Email Address: KutateladzeIG@moesk.ru
phone: (495) 662-40-70 (ext. 47-08).
2) Secretary of the Commission: Stakostina Yana Olegovun – Head of the Department of competitive procurement. Email Address: StarostinaYO@moesk.ru, Phone: (495) 662-40-70 (ext. 47-23)
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
Additional information about the tender:
В целях обеспечения исполнения обязательств, связанных с участием в конкурсе и подачей Конкурсной заявки, Участник конкурса заключает Соглашение о неустойке. Участник открытого конкурса обязуется уплатить неустойку в размере 3% (три процента) от начальной (максимальной) цены договора (цены лота) (с учетом НДС) в случае нарушения исполнения обязательств, связанных с участием в конкурсе и подачей Конкурсной заявки. Обязательство Участника по оплате неустойки, должно быть обеспечено путем предоставления банковской гарантии или путем внесения денежных средств на расчетный счет ПАО "МОЭСК".