Request for Tenders No. 2577433 
Determination of the supplier for the supply of "supports of multifaceted PM and foundations" for the needs of the wind farm - a branch of PJSC "Rosseti Moscow Region"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Procurement method (according to the procurement regulations):конкурс в электронной форме
Lots:
Lot No. 1 Determination of the supplier for the supply of "supports of multifaceted PM and foundations" for the needs of the wind farm - a branch of PJSC "Rosseti Moscow Region"
Initial (maximum) contract price:34 187 747,62 RUB
Date published:
Bid submission deadline:01.03.2021 10:00
Delivery time:01.06.2021 - 01.09.2021
Last edited:11.02.2021 16:33
Organizer (Initiator):PAO "ROSSETI MOSKOVSKI REGION"
Customer's postal address:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Customer's location:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Contact email address:ZhivotnikovaEP@rossetimr.ru
Customer's contact phone number:+7 (495) 662-40-70#4736
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Competitive purchase
Процедура проводится с соблюдением требований статей 3.2 - 3.3 223-ФЗ
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:Председатель Комиссии – Будыко Марк Леонидович, Секретарь Комиссии – Старостина Яна Олеговна, начальник управления организации конкурсных закупок ПАО «Россети Московский регион».
Requirements to the bidders:In accordance with the Tender Procurement Documentation.
Tender documentation package:Документация о закупке предоставляется без взимания платы в форме электронного документа на сайте системы B2B-Center (www.b2b-center.ru), начиная с даты размещения закупки.
Tender bids:Документы, входящие в Заявку, должны быть подготовлены на русском языке. Заявка подаётся в электронном виде через систему "B2B-Center".
Contract award criteria:The winner of the Competition will be the Participant of the Competition, whose Application took the first place in the final ranking of Applications according to the degree of preference for the Customer.
Contract conclusion date:The contract based on the results of the procurement between the Customer and the Winner of the procurement will be concluded no earlier than ten days and no later than twenty days from the date of posting the final protocol in the Unified Information System.
Place of bid consideration:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Date and time of bids evaluation:26.03.2021 21:00
Date and time of announcement of results:07.04.2021 21:00
Venue of announcement of results:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Comments:
Organizer's contact persons:
1) Responsible specialist:
Evgenia Pavlovna Zhivotnikova - Chief Specialist of the Department for Organization of Competitive Procurement.
E-mail address: ZhivotnikovaEP@rossetimr.ru telephone: (495) 662-40-70 (ext. 47-36).
2) Secretary of the Commission:
Starostina Yana Olegovna - Head of the Competitive Procurement Organization Department.
Email address: StarostinaYO@rossetimr.ru
phone: (495) 662-40-70 (ext. 47-23).
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
Additional information about the tender:2.6.1.1. Документации о закупке: в целях обеспечения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Заявки, Участник Конкурса должен предоставить обеспечение в форме внесения денежных средств (обеспечительный платеж) или в форме банковской гарантии. Выбор способа обеспечения заявки на участие в закупке осуществляется участником закупки самостоятельно. Предоставление обеспечения иным, не указанным в настоящей документации о закупке способом не допускается. Размер обеспечения составляет 3 (три) % от начальной (максимальной) цены договора (цены лота) (с учётом НДС).
Контактное лицо:Животникова Евгения Павловна - Главный специалист Управления организации конкурсных закупок.
Адрес электронной почты: ZhivotnikovaEP@rossetimr.ru телефон: (495) 662-40-70 (доб. 47-36).
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
32109984043
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вскрытия конкурс b2b 2577433.docx (36 Kb)
Bid evaluation bid part 1 evaluation report
Download file РМР1168-Протокол рассмотрения без дозапроса Конкурс (+-).docx (44 Kb)
Bid evaluation bid part 2 evaluation report
Download file РМР1168-Протокол рассмотрения без дозапроса Конкурс (+-).docx (44 Kb)
Final results report
Download file 1310-Протокол итог. несост.но дог.с ед.соот.после одоб.ЦКК-Конкурс.rar (76 Kb)
Submitted bids
Status: archived.
Total: 2