Request for Proposals No. 688473 
Оптический центроискатель «Marcel Aubert SA (MAPRA) для выставления технологической оснастки на фрезерных станках, с переходниками и футлярами для хранения – 3 шт., в соответствии с Техническим заданием.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKPD2 category:
26.70.22.150  Микроскопы оптические
OKVED2 category:
26.70  Производство оптических приборов, фото- и кинооборудования
Quantity:3 pc; 1
Per unit price:333 333,33 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:1 000 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:11.08.2016 11:25 (was extended by 25 min, 39 sec)
Last edited:29.07.2016 10:55
Organizer (Initiator):"NPTsAP" FGUP
Customer's postal address:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Customer's registered address:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Contact email address:otd529@npcap.ru
Buyer's contact phone number:+7 (495) 535-32-57
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Расчеты по Договору производится в три этапа:
1 этап - аванс 30% от стоимости товара, в том числе НДС 18% в течение 10 рабочих дней после подписания договора и получения счета Поставщика;
2 этап – оплата в размере 70 % от стоимости товара, в том числе НДС 18% в течение 10 рабочих дней после получения товара и подписания Покупателем товарной накладной, счета-фактуры и получения счета Поставщика;
3 этап – оплата стоимости инструктажа персонала Покупателя по работе с товаром, в том числе НДС 18%, в течение 10 рабочих дней после проведения инструктажа персонала, подписания двухстороннего Акта выполнения работ и при предоставлении счета Поставщика.
Delivery terms:Срок поставки товара - не позднее 120 календарных дней после получения аванса в размере 30% от стоимости товара Поставщиком.
Срок выполнения работ - приступить к инструктажу персонала Покупателя по работе с товаром не позднее 14 календарных дней со дня получения Поставщиком от Покупателя подтверждения (по факсу) о готовности к проведению инструктажа.
Venue of bids examination:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Date and time of bids consideration:15.08.2016 10:00
Results date and time:15.08.2016 11:00
Georeferencing:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Comments:
1. Процедура Запроса предложений не является конкурсом, ее проведение не регулируется статьями 447-449 части первой Гражданского кодекса Российской Федерации. Процедура Запроса предложений также не является публичным конкурсом и не регулируется статьями 1057-1061 части второй Гражданского кодекса Российской Федерации. Таким образом, данная процедура Запроса предложений не накладывает на Заказчика соответствующего объема гражданско-правовых обязательств, в том числе по обязательному заключению договора с Победителем Запроса предложений или иным его Участником.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31603941195
Results reports
Bids opening results report
Bid evaluation report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 15.08.2016 at 14:54
and declared the call for bids void.
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
720 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
\"ROSTAPROM\" OOO
(Bidder 2) Nefedova I.N.
11.08.2016 10:55:39
870 000,00 RUB (VAT free)

Signed with e-signature
"ArPark" OOO
(Bidder 1) Stulova O.S.
03.08.2016 19:32:07
Total bids: 2. More >>