Selection of suppliers for the provision of construction and installation services in accordance with the requirements of the company, namely, Provision of high-quality and timely construction, installation and repair and construction works in...
Selection of suppliers for the provision of construction and installation services in accordance with the requirements of the company, namely, Provision of high-quality and timely construction, installation and repair and construction works in new and existing JSCs, offices and warehouses Search for a supplier of construction and installation works (construction and installation works) of premises in the territory of the Customer's presence (Lots)Collapse
OKPD2 category:
Show all (19 more)
43.21.10.110 Работы по монтажу основных сетей электроосвещения и электроснабжения или электроарматуры, требующие специальной квалификации, в зданиях, сооружениях и на прочих строительных объектах
43.21.10.120 Работы электромонтажные, связанные с установкой приборов
43.21.10.130 Работы по монтажу сетей электроосвещения и электроснабжения и электроарматуры для систем аварийного электроснабжения
43.21.10.170 Работы электромонтажные по прокладке телекоммуникационной проводки
43.21.10.290 Работы электромонтажные прочие, не включенные в другие группировки
43.22.11.110 Работы по монтажу основных сетей горячего и холодного водоснабжения (т. е. водопроводных), работы по монтажу спринклерных систем
43.31.10.110 Работы штукатурные внешние и внутренние с применением штукатурных сеток и дранок
43.31.10.120 Работы по облицовке стен листами сухой штукатурки, обычно гипсовыми
43.33.29.110 Работы по укладке ковровых покрытий, линолеума и прочих гибких материалов для покрытия полов
43.33.29.140 Работы по снятию обоев
43.34.10.110 Работы малярные во внутренних помещениях зданий
43.34.10.120 Работы по окрашиванию зданий снаружи (обычно для защиты от внешних факторов)
43.34.10.130 Работы по окрашиванию, перил, решеток, дверей и оконных коробок зданий и т.п.
43.34.10.140 Работы по окрашиванию прочих инженерных сооружений
43.34.10.150 Работы по удалению краски
43.39.11 Работы отделочные декоративные
43.39.11.110 Работы по установке стандартных или изготовленных на заказ листовых металлических изделий
43.39.11.130 Работы по установке декоративных решеток на радиаторы
43.39.11.190 Работы отделочные декоративные прочие, не включенные в другие группировки
43.39.19.120 Работы по очистке новых зданий после завершения строительства
43.39.19.190 Работы завершающие и отделочные в зданиях и сооружениях, прочие, не включенные в другие группировки
43.33.10.100 Работы по облицовке полов и стен плитками, кроме работ на объектах культурного наследия
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Minimum bid increment/decrement
The Organizer has established a minimum decrement for a Bidder's changing per unit price for each item from their previously submitted proposal.
:
1% of total amount
Auto-extension
If within the last 15 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 15 minutes from the time the last bid is submitted.
Comments: Acceptance of applications for the declared Lots (territories of the Customer's presence)
Instructions for submitting proposals:
The file "TK CMP" contains sheets, "Price", "Budget Competition"
The "Price" sheet contains information on the provision of services, with recommended reference prices - it is necessary to make an offer for each item, if the reference price is exceeded, then you must leave a comment in the appropriate cells.
You can indicate reference prices for materials / services / works on this sheet.
Deviations in prices in positions that are not relevant are allowed - you can make your offer, with a justification of the price in the appropriate cell.
Line No. 690 indicates the coefficients of the remoteness of a new object, an active object, in the corresponding cells it is necessary to indicate the coefficient. It is recommended to adjust the price offer by coefficients.
ATTENTION less than 1, and more than 1.2 odds are prohibited.
The "Budget Tender" sheet contains the necessary summary information on lots, these prices are excluding VAT. Column 4 displays the final value (the sum of the cost for the Lot, taking into account the coefficient - after filling in the Column "Price per unit" and the coefficient from the "Price" List ), which must be indicated on the ETP - the price is displayed without VAT.
At the stages of rebidding, updated information is also entered from Column 4 of the "Competition Budget" sheet after adjusting the values / coefficients.
Confirmation of the price offer is carried out by attaching a calculation file with saving all sheets.
Name and requirement for uploaded documentation:
General requirements.
Each electronic document must be:
- easy to read;
- saved in a separate file, while a document containing one page is saved in a separate file, and a document containing several pages and attachments must also be grouped into one file (for example, the Charter must be scanned not in separate pages, but in one file (file PDF format in black and white);
- have a name (abbreviated) corresponding to its content;
- the name of each file must indicate its content, the name of the counterparty.
What to upload to the ETP
1. A certified scanned copy of the final proposal "TK CMP", each sheet is signed and certified with a seal and signature, in pdf format, one file;
2. Editable version of the file "TK CMP", in excel format;
3. Partner card indicating the current contact details of the person responsible for providing information in this procedure, full name. (in full), contact phone number, e-mail - required;
4. Completed and certified file "Requirements for the supplier" (in case of refusal to accept 1 of these points will be additionally considered to disqualify the applicant)
5. TIN, KPP, Charter, current account. Reporting, Certificate of the average headcount, statement of SRO (if any)
Documentation from the participant must necessarily comply with the general requirements for downloadable documentation.
This request for proposals procedure is not an auction or tender, and is not subject to Art. 447-449 of the Civil Code of the Russian Federation and does not entail the emergence of legal obligations for the Customer at the choice of the supplier.
For all questions regarding participation in this trade procedure, please contact the B2B-center specialists by phone: (495) 989-85-19 ext. 7610, 7620, as well as submit requests for clarifications of the technical part to the Customer through the functionality of the B2B ETP in the section of the corresponding procedure.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
The Organizer has announced the results on 03.12.2020 at 15:23
and selected winners:
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 17.11.2020 13:00 totalling to 16 769 696,03 RUB (price excl. of VAT) on Item No. 4
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 20.11.2020 14:55 totalling to 49 475 793,20 RUB (price excl. of VAT) for items No. 4, 5, 9, 10
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 18.11.2020 21:11 totalling to 16 220 991,00 RUB (VAT free) on Item No. 4
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 17.11.2020 12:14 totalling to 46 314 987,40 RUB (price excl. of VAT) for items No. 4, 5, 9, 10
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 17.11.2020 12:49 totalling to 46 508 489,12 RUB (price excl. of VAT) for items No. 4, 5, 9, 10
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 17.11.2020 13:34 totalling to 69 151 018,21 RUB (price excl. of VAT) for items No. 4, 5, 9, 10
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 20.11.2020 14:46 totalling to 10 704 476,58 RUB (VAT free) on Item No. 10
Offer (name hidden) submitting a bid dated of 17.11.2020 13:30 totalling to 13 729 424,88 RUB (price excl. of VAT) on Item No. 10
Reject all offers for items No. 1-3, 6-8
Обоснование: Ранжирование поставщиков:
Лот 4: Поставщиком первого уровня ООО "СК ДОМОСТРОЙ" ( ИНН 6315625825); Поставщиком второго уровня ООО "РЕГИОН-СТРОЙ" (ИНН 7325076654) УСН; Поставщиком третьего уровня ООО "ПРОМТЕХЭНЕРГО" ( ИНН 7602097803);
Лот 5: Поставщиком первого уровня ООО "ВАУВОРКС ПЛЮС" (ИНН 7725283165); Поставщиком второго уровняООО "СЛК-СТРОЙ" (ИНН 6686082598); Поставщиком третьего уровня ООО "СК ДОМОСТРОЙ" ( ИНН 6315625825);
Лот 9: Поставщиком первого уровня ООО "СЛК-СТРОЙ" (ИНН 6686082598); Поставщиком второго уровня ООО "ВАУВОРКС ПЛЮС" (ИНН 7725283165): Поставщиком третьего уровня ООО "СК ДОМОСТРОЙ" ( ИНН 6315625825);
Лот 10:
Поставщиком первого уровня ИП Голотин Артем Михайлович (ИНН 663102615878) УСН; Поставщиком второго уровня ООО "ВАУВОРКС ПЛЮС" (ИНН 7725283165); Поставщиком третьего уровня ООО "СЛК-СТРОЙ" (ИНН 6686082598)
По Лотам 1,2,3, 6,7,8 будут проведены новая закупочная процедура № 2521424.
Приглашаем Вас принять принять в ней участие.
Notifications have been sent to bidders.
Организатор выбрал несколько победителей по части позиций.