Request for Proposals No. 189208 
Revaluation of fixed assets of OAO KumAPP

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Revaluation of fixed assets of OAO KumAPP

Quantity:1 компл
Per unit price:180 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:180 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:12.11.2012 12:00
Bids opening date:12.11.2012 14:00
Last edited:06.11.2012 10:06
Organizer (Initiator):
Customer's postal address:ул. Новозаринская, д. 15 "А",
г. Кумертау,
Республика Башкортостан,
453307
Customer's registered address:453307, Республика Башкортостан, г. Кумертау, ул. Новозаринская, 15 "А"
Contact email address:elf20@mail.ru
Buyer's contact phone number:+7 (937) 368-34-67
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:50% предоплата, окончательный расчет после подписания акта выполненных работ
Delivery terms:Сроки оказания услуг: с 15.12.2012 г. по 15.01.2013 г.
С выездом на территорию ОАО "КумАПП", доставка почтой.
Venue of bids examination:По адресу местонахождения заказчика
Date and time of bids consideration:15.11.2012 15:00
Results date and time:15.11.2012 15:00
Georeferencing:453307, Республика Башкортостан, г. Кумертау, ул. Новозаринская, 15 "А"
Comments:
1) Наличие в штате поставщика не менее 3 оценщиков, являющихся членами саморегулируемой организации оценщиков и имеющих спец.образование.
2) Ответственность поставщика должна быть застрахована в области оценочной деятельности на сумму не менее 100 млн.руб.
3) Поставщик должен иметь опыт сотрудничества с предприятиями, входящими в холдинг ОАО "Вертолеты России".
4) Документы должны быть подшиты, пронумерованы, подписаны и скреплены печатями.
5) Срок гарантийных обязательств 1 год.
6) Требования к сопроводительной документации - наличие акта выполненных работ, сопроводительного письма
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 13.11.2012 at 15:03
and selected the winner: "AF "SOVA" OOO – (Bidder 1) (Аксеничев А.В.) submitting a bid dated of 12.11.2012 10:12 totalling to 180 000,00 RUB (VAT free)
Наша организация находится на упрощенной системе налогообложения и подает предложение без НДС
Обоснование: Поступившее предложение от ООО "АФ "СОВА" соответствует требованиям, указанным в закупочной документации
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
180 000,00 RUB (VAT free)
Наша организация находится на упрощенной системе налогообложения и подает предложение без НДС
Signed with e-signature
"AF "SOVA" OOO
(Bidder 1) Aksenichev A.V.
12.11.2012 10:12:18
Total bids: 1. More >>