Request for Quotations No. 220822 
Supply of A3, A4 office paper in 2013.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Supply of A3, A4 office paper in 2013.
(Buying)

Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:14.03.2013 14:50 (was extended by 2 h, 50 min, 43 sec)
Bids opening date:15.03.2013 12:00
Last edited:26.02.2013 12:39
Organizer (Initiator):Filial ANK "Bashneft'" "Bashneft'-Bashkirnefteprodukt" OAO
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Предпочтительна оплата не ранее 45 и не позднее 60 календарных дней с даты выставления счетов-фактур.
Delivery terms:Стоимость предложения участника формируется с учетом расходов на упаковку, доставку, сборку, страхование, уплату таможенных пошлин, налогов и других обязательных платежей. Срок поставки - в течение 15 дней с момента подачи заявки на поставку (до конца 2013 г.).
Georeferencing:450051, Россия, Республика Башкортостан, ул.Чекмагушевская, 2
Comments:
1. Подробное описание предмета закупки дано в Закупочной документации.
2. Цена в предложении должна включать все налоги и другие обязательные платежи, стоимость всех сопутствующих услуг, а также скидки.
3. Участник должен соответствовать требованиям, указанным в Приложении №6 Закупочной документации.
4. В течение 1 (одних) суток после окончания торгов все участники запроса предложений должны прислать свои предложения с последними ценами, поданными на интернет-сайте, заполненные по форме Покупателя, на электронную почту ответственного сотрудника организатора закупки.
5. В течение 1 (одних) суток с момента размещения Организатором уведомления о результатах запроса предложений, Победитель должен отправить в закрытом конверте на бумажном носителе свое последнее предложение, размещенное на ЭТП, оформленное в соответствии с Приложением №4, а также документы, указанные в описи (Приложение №2).
6. Организатор вправе отказаться от проведения закупки в любое время со дня ее объявления, в том числе после окончания срока приема предложений.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
E-signature info:Signed with e-signature

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 09.04.2013 at 14:07
and selected the winner: "Komus - Iuzhnyi Ural" ( g. Ufa ) OOO – (Bidder 3) (Кузьменко А.Н.) submitting a bid dated of 02.04.2013 08:12 totalling to 2 087 668,50 RUB (price incl. VAT)
for all items
Обоснование: Решение ЦЗК
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 4. More >>