Request for Proposals No. 755231 
«Поставка канцелярских товаров» для нужд филиала ГУП «Оренбургкоммунэлектросеть» - Бузулукские КЭС

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

«Поставка канцелярских товаров»
для нужд филиала ГУП «Оренбургкоммунэлектросеть» - Бузулукские КЭС
(Supply)

OKPD2 category:
17.23  Принадлежности канцелярские бумажные
OKVED2 category:
17.23  Производство бумажных канцелярских принадлежностей
Quantity:7 974 ед
Per unit price:80,05 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:638 316,08 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:22.12.2016 10:00
Last edited:14.12.2016 14:56
Organizer (Initiator):"OKES" GUP
Customer's postal address:460021, г. Оренбург, ул. 60 лет Октября, д. 30 "А"
Customer's registered address:460021, Оренбургская область, г. Оренбург, ул. 60 лет Октября, д. 30 "А"
Contact email address:nmv@okes.ru
Buyer's contact phone number:+7 (3532) 44-85-15
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Hide bid prices during bids submission period:Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Payment terms:Расчет за товар производится в течение 10 дней после поставки товара и получения Покупателем оригиналов первичных документов и счета на поставленный товар.
Delivery terms:доставка товара осуществляется за счет Поставщика на условиях «Франко – склад Покупателя» в течение 5 (пяти) рабочих дней с момента получения заявки от Покупателя
Venue of bids examination:460021, г. Оренбург, ул. 60 лет Октября, д. 30 А, каб. № 213
Date and time of bids consideration:26.12.2016 10:00
Results date and time:26.12.2016 10:00
Georeferencing:461040, Россия, Оренбургская область, г. Бузулук, ул. Луговая, 10
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31604491231
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол вскрытия (канц.товары Бузулук).docx (27 Kb)
Final results report
Download file Итоговый протокол (канц.товары).doc (89 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 26.12.2016 at 13:41
and selected the winner: \"Komus\" OOO – (Bidder 2) (Приземный С.И.) submitting a bid dated of 22.12.2016 09:26
«Поставка канцелярских товаров» для нужд филиала ГУП «Оренбургкоммунэлектросеть» - Бузулукские КЭС
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
Hidden
\"Komus\" OOO
(Bidder 2) Prizemnyi S.I.
22.12.2016 09:26:18
Hidden"KantsTorg" OOO
(Bidder 1) Erzh G.S.
21.12.2016 14:16:25
Total bids: 2