Supply of office supplies for the needs of the branches of OAO AKS in the first half of 2015 (PDO-009-15). Supply of stationery and office paper. (Buying)
OKDP category:
3699120
OKVED category:
Производство прочих изделий, не включенных в другие группировки;
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Hide bid prices during bids submission period:
Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Payment terms:
Согласно выбранной схемы оплаты.
Delivery terms:
Отдельными партиями согласно графика поставки, на основании ежемесячных заявок Заказчика, в которых указывается требуемый объем продукции. Поставка в течение 3 (трех) рабочих дней с момента получения заявки от Заказчика. Изменения графика поставки могут согласовываться Сторонами дополнительно за 10 дней до начала отгрузки.
Venue of bids examination:
675000, Амурская область, г. Благовещенск, ул. Амурская, 296
Date and time of bids consideration:
24.02.2015 09:00
Results date and time:
25.02.2015 09:00
Georeferencing:
- 675000, Амурская область, г. Благовещенск, ул. Амурская, 296
- 675000, Амурская область, г. Благовещенск, Ул. Мухина, 73А
- 675000, Амурская область, г. Благовещенск, ул. Октябрьская, 137
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 24.02.2015 at 03:02
and selected the winner: (name hidden) submitting a bid dated of 18.02.2015 04:14 ООО "Альма" предоставляет настоящее предложение на поставку канцелярских товаров для нужд ОАО "Амурские коммунальные системы" на условиях, в соответствии с прилагаемыми к настоящему предложению документами.