Request for Quotations No. 131782 
Supply of office supplies for the needs of Izhevsk Branch of OOO Mechel-Materials

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Supply of office supplies for the needs of Izhevsk Branch of OOO Mechel-Materials
(Supply)

Purchasing items:
1. КАРАНДАШ ЧЕРНОГРАФИТОВЫЙ KOH-I-NOOR 1500 HB (20 шт.), price not specified
2. РУЧКА ШАРИКОВАЯ ERICH KRAUSE 17722 АВТОМАТИЧЕСКАЯ СИНЯЯ (20 шт.), price not specified
3. БУМАГА А4 80Г/М2 БЕЛИЗНА 94%, 500 ЛИСТОВ В ПАЧКЕ (100 шт.), price not specified
4. ПАПКА-РЕГИСТРАТОР EXPERT ФОРМАТ А4 ШИРИНА КОРЕШКА 75ММ КАРТОН (20 шт.), price not specified
5. СКРЕПКИ КАНЦЕЛЯРСКИЕ ЦВЕТНЫЕ 28ММ (40 шт.), price not specified
6. СКОБЫ ДЛЯ СТЕПЛЕРА №10 (60 шт.), price not specified
7. ТЕТРАДЬ А4 В КЛЕТКУ 96 ЛИСТОВ ОБЛОЖКА КАРТОН МЕЛОВАННЫЙ (15 шт.), price not specified
8. КЛЕЙ-КАРАНДАШ 15Г (5 шт.), price not specified
9. САЛФЕТКИ ЧИСТЯЩИЕ ДЛЯ МОНИТОРА В ТУБЕ 50 ШТ (5 шт.), price not specified
10. ЧЕРНИЛА СИНИЕ 60МЛ (2 шт.), price not specified
Total price:20 700,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:22.03.2012 12:00
Last edited:16.03.2012 11:49
Organizer (Initiator):MECHEL CONSTRUCTION MATERIALS OOO
Additional info
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:оплата
Покупатель производит оплату путём перечисления денежных средств на расчётный счёт Поставщика в следующем порядке: 100% стоимости товара – в течение 45 календарных дней с даты приёмки товара от Перевозчика на складе Покупателя
Delivery terms:Срок поставки не позднее 28.03.2012г.
Поставщик производит доставку товара за свой счёт и своими силами до склада Покупателя. Наличие паспорта качества либо иной документ, удостоверяющий качество товара. Поставляемый товар должен быть новым, не восстановленным.При отгрузке товара обязательное уведомление Покупателя с предоставлением копиий: счёт-фактур, ТОРГ-12 и документов подтверждающих отправку товаров через Перевозчика
Georeferencing:Russia, Udmurt Republic, 426006, Izhevsk, Novoazhimova str., 7
Comments:
Заключение договора по форме ООО Мечел-Материалы ИФ, в течении 5 дней.
Обращаем Ваше внимание на то, что настоящий запрос не является извещением о проведении конкурса (публичного конкурса) или публичной офертой и не регулируется ст. 447 – 449 ч. 1 ГК РФ, ст. 1057 – 1061 ч. 2 ГК РФ. Таким образом, указанная процедура не накладывает на Организатора соответствующего объема гражданско-правовых обязательств и оставляет за ним право отказаться от всех полученных Предложений по любой причине или прекратить процедуру отбора в любой момент, не неся при этом никакой ответственности перед Участниками.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
E-signature info:Signed with e-signature

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 22.03.2012 at 14:32 and declared the call for bids void.
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 0