Buyer's auction No. 723598 
Поставка канцтоваров

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Поставка канцтоваров
Поставка канцтоваров (Supply)

OKPD2 category:
46.49.23.000  Услуги по оптовой торговле писчебумажными и канцелярскими товарами
OKVED2 category:
46.49.33  Торговля оптовая писчебумажными и канцелярскими товарами
Quantity:1 pc; 1
Unit price of the goods (services) in the lot:2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Initial lot price:2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Date of commencement of registration:
Bid submission deadline:08.11.2016 13:00
Bids evaluation date:18.11.2016 16:00
Auction start date:21.11.2016 14:00
Date of tender closing:18.11.2016 13:24
Last edited:17.10.2016 11:51
Organizer (Initiator):AO "Chuvashskaia energosbytovaia kompaniia"
The customer's postal address:428020, РФ, Чувашская Республика, г.Чебоксары, ул.Гладкова, 13А
The customer's location:428020, РФ, Чувашская Республика, г. Чебоксары, ул. Гладкова, 13А
Contact email address:esa@ch-sk.ru
The customer's contact telephone number:+7 (8352) 39-91-96
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Preliminary consideration of auction bids
When submitting an auction bid, the bidders need to upload the documents to the System in accordance with the requirements of the auction documentation. On the basis of the received auction bids the Organizer will make decision concerning admission of the bidders to the auction bidding.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 10 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 10 minutes from the time the last bid is submitted.
:
10 minutes
Payment terms:Оплата полученной Продукции производится Покупателем в течение 30 (тридцати) календарных дней с момента фактического получения партии Продукции (даты подписания товарной накладной (неунифицированной формы ТОРГ-12) на основании счета, выставленного Поставщиком, при условии предоставления счета-фактуры (если Поставщик является плательщиком НДС), сертификатов качества или декларации соответствия. (СУ)
Указанная в Приложении №1 к Договору цена за единицу Продукции является окончательной, изменению не подлежит.
Оплата по Договору производится путем перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика, указанный в разделе 10 настоящего Договора.
Расчеты по Договору осуществляются в валюте Российской Федерации.
В стоимость Продукции включены все расходы Поставщика по исполнению договора, в том числе, стоимость всех материалов, использование машин и механизмов, рабочей силы, транспорта, расходы на хранение оборудования, накладные расходы, таможенные пошлины, страховые расходы, расходы по упаковке и маркировке Продукции, ее разгрузке, стоимость тары, транспортные расходы по доставке Продукции до склада Покупателя, расходы по уплате налогов, сборов и других обязательных платежей.
Неучтенные затраты Поставщика по настоящему Договору, связанные с исполнением условий Договора, но не включенные в цену Договора, со стороны Покупателя оплате не подлежат.
Terms of delivery:Поставщик обязуется поставить, а Покупатель своевременно принять и оплатить: канцелярские товары (далее – Продукция) в количестве, ассортименте согласно Спецификаций, являющихся неотъемлемыми частями настоящего Договора по ценам, согласованным сторонами в Приложении №1 к Договору. Ориентировочное количество поставляемой Продукции за весь период действия настоящего Договора определено в Приложении №1 к Договору.
Поставка Продукции осуществляется транспортом Поставщика со склада Поставщика по разнарядке, согласованной письмом. Основная часть Продукции доставляется на склад Покупателя по адресу: ЧР, г.Чебоксары, ул.Федора Гладкова, дом 13А, часть Продукции (бумаги) по указанию Покупателя, доставляется по адресу: г.Новочебоксарск, ул.Винокурова, дом 21А.
Поставка Продукции осуществляется партиями (при наличии у Покупателя потребности в Продукции) по заявке Заказчика на основании Спецификаций, согласованных сторонами по ценам, указанным в Приложении №1 к договору, в течение 3 (трех) календарных дней с момента согласования сторонами Спецификаций.
Bid consideration place:428020, Чувашская Республика, г. Чебоксары, ул. Федора Гладкова, д. 13А
Date and time of announcement of the results:21.11.2016 16:00
Georeferencing:428020, РФ, Чувашская Республика, г.Чебоксары, ул.Гладкова, 13А
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Preliminary bids opening report
Download file СКАН Протокола вскрытия конвертов КАНЦТОВАРЫ на сайт.pdf (203 Kb)
Final results report
Download file СКАН ПРОТОКОЛа КАНЦТОВАРЫ РЕЗУЛЬТАТЫ Лот 1 ХОЗ.pdf (985 Kb)
Price according to the results of the bidding:2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Status of auction:завершен.
Initial lot price: 2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Auction increment:from 22 427,17 to 22 427,17 RUB
SellerDateBid amount, RUB
"Kantserna" OOO (Bidder 9) 21.11.2016 14:00:00
2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Total bids: 1
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 18.11.2016 at 13:25 and selected the winner "Kantserna" OOO – (Bidder 9) (Цаплина И.В.) submitting a bid dated of 08.11.2016 08:35 totalling to 2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)

Bidders

Bidders submitting bidsLatest bid
"Kantserna" OOO (Bidder 9)2 242 716,56 RUB (price excl. of VAT)
Total bidders submitting bids: 1