Request for Proposals No. 602556 
Поставка материалов для эксплуатации оргтехники

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Поставка материалов для эксплуатации оргтехники
(Supply)

OKPD2 category:
26.20.40.190  Комплектующие и запасные части для вычислительных машин, принтеров и многофункциональных печатающих устройств прочие, не включенные в другие группировки
OKVED2 category:
26.20  Производство компьютеров и периферийного оборудования
Quantity:603 pc; 1
Per unit price:4 515,83 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:2 723 045,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:28.01.2016 19:10 (was extended by 3 h, 10 min, 58 sec)
Bids opening date:29.01.2016 16:00
Last edited:22.01.2016 15:26
Organizer (Initiator):"NSTETs" OOO
Customer's postal address:453256, Респ. Башкортостан, г. Салават-6
Customer's registered address:453256, Респ. Башкортостан, г. Салават-6
Contact email address:adz114@nslvtec.ru
Buyer's contact phone number:+7 (3476) 31-87-40
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Порядок расчетов: 30 календарных дней с момента поставки товара на склад Покупателя
Delivery terms:Условия поставки: транспортные расходы по поставке товара относятся на Поставщика, упаковочная тара согласно техническим условиям завода-изготовителя.
Срок поставки 14 календарных дней с момента подписания договора
Venue of bids examination:453256, Респ. Башкортостан, г. Салават-6, ООО «Ново-Салаватская ТЭЦ»
Date and time of bids consideration:30.01.2016 09:00
Results date and time:04.02.2016 09:00
Georeferencing:453256, Респ. Башкортостан, г. Салават-6
Comments:
1. В течение 1 (одних) суток после окончания торгов все участники запроса предложений должны подгрузить свои предложения с последними ценами, поданными на интернет-сайте, заполненные по форме Покупателя.
2. Подгрузка документации в соответствии п.5.3.5. Закупочной документации строго обязательна!
3. Поставка по договору в редакции покупателя, протоколы разногласий не принимаются.
4. Покупатель вправе отклонить заявку за невыполнение требований указанных в запросе предложений.
5. Покупатель вправе отказаться от всех поступивших предложений без наложения ответственности.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31603231853
Results reports
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 31.01.2016 at 15:18
and selected the winner: "Avantazh" OOO – (Bidder 1) (Мирсаидов Э.Р.) submitting a bid dated of 28.01.2016 16:43 totalling to 2 440 000,00 RUB (price incl. VAT)
Поставка материалов для эксплуатации оргтехники. Условия поставки: транспортные расходы по поставке товара относятся на Поставщика, упаковочная тара согласно техническим условиям завода-изготовителя.
Срок поставки 14 календарных дней с момента подписания договора
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
2 190 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Kompaniia "Fermo" OOO
(Bidder 4) Dubov A.V.
28.01.2016 18:40:58
2 144 290,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Kvarta" OOO
(Bidder 5) Khalimova E.
28.01.2016 18:25:29
2 200 116,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Nastena" OOO
(Bidder 3) Terekhova O.A.
28.01.2016 18:17:01
2 295 806,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
\"Fam Kopi Servis\" OOO (Bidder 6) Iurin A.
28.01.2016 17:49:26
The best offer
2 440 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Поставка материалов для эксплуатации оргтехники. Условия поставки: транспортные расходы по поставке товара относятся на Поставщика, упаковочная тара согласно техническим условиям завода-изготовителя.
Срок поставки 14 календарных дней с момента подписания договора
Signed with e-signature
"Avantazh" OOO
(Bidder 1) Mirsaidov E.R.
28.01.2016 16:43:54
2 679 151,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Master-RM" OOO
(Bidder 2) Puchkova T.V.
28.01.2016 15:28:19
Total bids: 6. More >>