Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Оплата товара осуществляется после поставки товара в течение 10 (десяти) банковских дней с даты подписания уполномоченными представителями Заказчика и Поставщика товарно-транспортной накладной, на основании выставленного Поставщиком счета с приложением счета-фактуры, путем перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика, указанный в договоре.
Delivery terms:
Сроки поставки товара: в течение 30 (тридцати) календарных дней с даты заключения договора.
Venue of bids examination:
115280, г. Москва, ул. Велозаводская, д. 5.
Date and time of bids consideration:
31.12.2013 11:00
Results date and time:
31.12.2013 16:00
Georeferencing:
115280, Россия, г. Москва, ул. Велозаводская, д. 5
Comments: Место поставки товара: 115280,
г. Москва, ул. Велозаводская, д. 5, корпус 7, непосредственно до места установки.
В цену договора включены все расходы Поставщика в соответствии с требованиями Технического задания, перевозка, страхование, упаковка, экспедирование, транспортные расходы, оплата труда, стоимость погрузочно-разгрузочных работ, сборка, настойка, уплата таможенных пошлин, налогов, сборов и других обязательных платежей, выплаченных или подлежащих выплате и прочие расходы, связанные с доставкой товара к конечному пункту, а также иные расходы, связанные с исполнением договора.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 30.12.2013 at 09:22
and selected the winner: "Ramek-VS" AO – (Bidder 4) (Севрюков А.С.) submitting a bid dated of 26.12.2013 11:34 totalling to 4 400 000,00 RUB (price incl. VAT)
4 747 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%) Готовы изготовить и поставить оборудование в точном соответствии с техническим заданием и проектом договора Signed with e-signature