Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Предоплата за приобретаемую продукцию не производится. Расчет производится путем безналичного перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика в течение
30 (Тридцати) дней после передачи Поставщиком продукции на склад Покупателя за каждую фактически поставленную партию продукции в соответствии с заявкой Покупателя на основании подписанной товарной накладной.
Днем оплаты считается день перечисления денежных средств на расчетный счет Исполнителя.
Если по окончании действия договора Покупателю в соответствии с п.1.2 не был поставлен весь перечень и объем продукции, указанной в приложении №1 к договору, Стороны проводят расторжение договора по фактической поставке продукции путем заключения дополнительного соглашения и производят взаиморасчет.
Delivery terms:
Условия и сроки поставки продукции указаны в Техническом задании (Приложение №2 к Документации о закупке) и проекте договора (Приложение №5 к Документации о закупке).
Venue of bids examination:
620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Date and time of bids consideration:
25.03.2016 08:00
Results date and time:
25.03.2016 21:59
Georeferencing:
- 620075, Свердловская обл., г. Екатеринбург, Октябрьский р-н, ул. Мамина-Сибиряка, 145
- 620102, Россия, г. Екатеринбург, Свердловская область,
ул. Начдива Васильева,1
Comments: Участник размещения заказа вправе направить в адрес Заказчика запрос о разъяснении положений Документации о закупке в срок:
- с 15.03.2016 по 19.03.2016 в письменной форме, в том числе в форме электронного документа по адресу: 788@npoa.ru, по факсу: (343) 263-71-08, нарочно либо на В2В в порядке, предусмотренном регламентом данной электронной площадки.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.