Request for Quotations No. 624062 
Поставка расходных материалов для АО «НПО автоматики»

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Поставка расходных материалов для АО «НПО автоматики»

OKPD2 category:
26.20.40.120  Элементы замены типовые устройств ввода и вывода
OKVED2 category:
47.41  Торговля розничная компьютерами, периферийными устройствами к ним и программным обеспечением в специализированных магазинах
Quantity:1 компл
Per unit price:571 072,66 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:571 072,66 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:25.03.2016 07:00
Last edited:14.03.2016 16:21
Organizer (Initiator):AO «NPO avtomatiki»
Customer's postal address:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Customer's registered address:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Contact email address:avt@npoa.ru
Buyer's contact phone number:+7 (343) 212-57-62
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Предоплата за приобретаемую продукцию не производится. Расчет производится путем безналичного перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика в течение
30 (Тридцати) дней после передачи Поставщиком продукции на склад Покупателя за каждую фактически поставленную партию продукции в соответствии с заявкой Покупателя на основании подписанной товарной накладной.
Днем оплаты считается день перечисления денежных средств на расчетный счет Исполнителя.
Если по окончании действия договора Покупателю в соответствии с п.1.2 не был поставлен весь перечень и объем продукции, указанной в приложении №1 к договору, Стороны проводят расторжение договора по фактической поставке продукции путем заключения дополнительного соглашения и производят взаиморасчет.
Delivery terms:Условия и сроки поставки продукции указаны в Техническом задании (Приложение №2 к Документации о закупке) и проекте договора (Приложение №5 к Документации о закупке).
Venue of bids examination:620075, г. Екатеринбург, ул. Мамина-Сибиряка, 145
Date and time of bids consideration:25.03.2016 08:00
Results date and time:25.03.2016 21:59
Georeferencing:- 620075, Свердловская обл., г. Екатеринбург, Октябрьский р-н, ул. Мамина-Сибиряка, 145
- 620102, Россия, г. Екатеринбург, Свердловская область, ул. Начдива Васильева,1
Comments:
Участник размещения заказа вправе направить в адрес Заказчика запрос о разъяснении положений Документации о закупке в срок:
- с 15.03.2016 по 19.03.2016 в письменной форме, в том числе в форме электронного документа по адресу: 788@npoa.ru, по факсу: (343) 263-71-08, нарочно либо на В2В в порядке, предусмотренном регламентом данной электронной площадки.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол рассмотрения и оценки котировочных заявок от 25 03 2016 №1.pdf (270 Kb)
Bid evaluation report
Download file Протокол рассмотрения и оценки котировочных заявок от 25 03 2016 №1.pdf (270 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 28.03.2016 at 15:23
and selected the winner: "Krona KS" OOO – (Bidder 4) (Симис Ю.В.) submitting a bid dated of 25.03.2016 06:16 totalling to 465 010,00 RUB (price incl. VAT)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
465 010,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Krona KS" OOO
(Bidder 4) Simis Iu.V.
25.03.2016 06:16:39
481 854,82 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
ZAO "ELBIT SISTEMS"
(Bidder 1) Efremova T.V.
24.03.2016 23:22:46
482 544,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Master-RM" OOO
(Bidder 2) Puchkova T.V.
24.03.2016 15:40:08
566 929,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Kompaniya "Sever" OOO
(Bidder 3) Gorokhov E.A.
24.03.2016 15:23:41
Total bids: 4. More >>