Request for Proposals No. 849623 
Поставка смазки АГАТ (085)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Поставка смазки АГАТ (085)
Количество 2 кг.
Соответствие ТУ 38.101.1214-89
Наличие ВП.

OKPD2 category:
19.20.29.211  Смазки пластичные
OKVED2 category:
19.20.9  Производство прочих нефтепродуктов
Quantity:2 kg
Per unit price:420 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:840 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:10.07.2017 17:00
Bids opening date:11.07.2017 08:00
Last edited:26.06.2017 16:28
Organizer (Initiator):AO "GosMKB "Raduga" im. A.Ia. Berezniaka"
Customer's postal address:141980, Московская обл., г. Дубна, ул. Жуковского, д. 2 А
Customer's registered address:141980, Московская обл., г. Дубна, ул. Жуковского, д. 2 А
Contact email address:radugaoz@yandex.ru
Buyer's contact phone number:+7 (496) 219-91-68
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:- аванс в размере 50% от стоимости партии Товара согласно Приложению № 1 в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты подписания дополнительного соглашения согласно п. 1.4. настоящего проекта Договора и получения счета Покупателем (счет на выплату аванса выставляется Поставщиком в срок не более чем за 30 (тридцать) дней до планируемой даты поставки Товара согласно Приложению № 1 настоящего Договора);
- окончательный расчет 50% от стоимости партии поставки по факту поставки Товара Покупателю согласно Приложению №1, в течение 10 (десяти) рабочих дней после подписания товарной накладной по форме ТОРГ 12 по выставленному счету Поставщиком.
Delivery terms:Поставка Товара осуществляется согласно Приложению № 1 настоящего Договора. Адрес поставки Товара: Московская обл., г. Дубна, ул. Жуковского, д.2а.
Поставка Товара производится силами Поставщика. Расходы, связанные с доставкой и разгрузкой Товара оплачивает Поставщик.
Venue of bids examination:141980, Московская обл., г. Дубна, ул. Жуковского, д. 2 А
Date and time of bids consideration:11.07.2017 17:00
Results date and time:31.07.2017 17:00
Georeferencing:141980, Московская обл., г. Дубна, ул. Жуковского, д. 2 А
Comments:
1. Участник должен быть платежеспособным (иметь положительный баланс – без рисков для Заказчика запроса предложений).
2. Имущество Участника не должно находиться под арестом.
3. Участник должен иметь положительную деловую репутацию.
4. Отсутствие сведений об участниках закупки и (или) их соисполнителях (субподрядчиках) в реестре недобросовестных поставщиков, предусмотренном статьей 5 Федерального закона от 18.07.2011 № 223-ФЗ «О закупках товаров, работ, услуг отдельными видами юридических лиц»
5. Участник должен иметь опыт поставки товара аналогичных предмету Запроса предложений, который подтверждается реестром действующих и/или исполненных договоров наиболее выгодно характеризующим участника (форма 4) в период с 2014 по 2016 год.
6. Готовность открытия счета в ПАО Сбербанк соответствующего идентификационному отдельному счету Покупателя и номеру Государственного контракта в соответствии с требованиями ФЗ № 275-ФЗ от 29.12.2012г. с изменениями (в редакции № 159-ФЗ от 29.06.2015г.).
7. Опыт поставки не менее 3 (трех) лет.
8. Наличие Военной приемки
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31705260536
Results reports
Final results report
Download file 414. Протокол рассмотрения и оценки заявок № 414 (смазка АГАТ).doc (107 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 20.07.2017 at 08:32
and selected the winner: "RBK" OOO – (Bidder 3) (Жиленко С.А.) submitting a bid dated of 10.07.2017 15:54 totalling to 740 000,00 RUB (price incl. VAT)
Обоснование: 1. Признать лучшей заявку ООО «Русская Бизнес Компания», 142103, Московская обл., г. Подольск, ул. Бронницкая, д.1.
2. Разместить заказ у ООО «Русская Бизнес Компания»
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
740 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"RBK" OOO
(Bidder 3) Zhilenko S.A.
10.07.2017 15:54:16
750 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
OOO "TSENTR SMAZOK"
(Bidder 1) Tvorovskii V.S.
10.07.2017 15:47:29
780 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Tekhmet" OOO
(Bidder 2) Martynov G.G.
10.07.2017 15:01:14
Total bids: 3. More >>