Request for Tenders No. 1074513 
Supply of light oil products for the needs of the branch of PJSC "MRSK Volga" - "Orenburgenergo"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Supply of light oil products for the needs of the branch of PJSC "MRSK Volga" - "Orenburgenergo"
Fuel and lubricants by cashless settlement through the magnetic card transaction system

Lots:
Lot No. 1 Supply of light oil products
Initial (maximum) contract price:28 719 057,08 RUB
Date published:
Bid submission deadline:05.09.2018 12:00
Delivery time:IV quarter, 2018 Year
Last edited:21.08.2018 11:42
Organizer (Initiator):PUBLIC JOINT STOCK COMPANY "ROSSETI VOLGA"
Customers:PAO "ROSSETI VOLGA"
Customer's postal address:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Customer's location:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Contact email address:shaporenko@orene.ru
Customer's contact phone number:+7 (3532) 98-47-01
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:конкурсная комиссия сформирована на основании приказа филиала ПАО "МРСК Волги" - "Оренбургэнерго" №134 от 28.02.2018г.
Requirements to the bidders:Требования к участникам конкурса описаны в п. 5.3 конкурсной документации
Tender documentation package:Копия Конкурсной документации, размещенной на официальном сайте единой информационной системы в сфере закупок www.zakupki.gov.ru и на электронной торговой площадке сети Интернет по адресу: www.b2b-mrsk.ru в полном соответствии с правилами и регламентами их функционирования, а также на официальном сайте ПАО «МРСК Волги» www.mrsk-volgi.ru в разделе «Закупки», доступна любому лицу. Любое лицо единожды имеет право безвозмездно получить Конкурную документацию по своему письменному запросу в следующем порядке:
а) В электронном виде (скопирована на цифровой носитель Участника запроса предложений или его представителя) или в бумажном виде нарочным по адресу: г. Оренбург, ул. Маршала Г.К. Жукова, д.44 к. 904 начиная со дня, следующего после дня официальной публикации настоящего Извещения и до момента вскрытия конвертов с заявками участников (ежедневно в рабочие дни с 8-00 до 12-00 и с 13-00 до 17-00 по местному времени) на основании оригинала письменного заявления (в свободной форме), предоставленного Участником запроса предложений или его представителем;
б) В электронном виде (по электронной почте) в течение одного рабочего дня с момента получения копии заявления (в свободной форме) поданного Участником запроса предложений не позднее дня, предшествующего дню вскрытия конвертов с заявками участников по факсу 8 (3532) 79-76-00, либо в форме электронного документа по адресу: shaporenko@orene.ru с указанием электронного адреса Участника запроса предложений для отправки документации по запросу предложений;
Tender bids:Требования к оформлению заявок участников указаны в п. 5.4 конкурсной документации
Contract award criteria:The winner of the contest will be determined by two criteria:
1. The size of the discount (mark-up) in% of the price of the stela filling station
2. Number of filling stations (exceeding the minimum required)
More detailed procedure for determining the winner of the contest is described in clause 5.9.3 of the tender documentation
Contract conclusion date:Agreement on the results of the tender between the Customer (IDGC of Volga, JSC or IDGC of Volga, branch) and the Winner of the tender will be concluded no earlier than 10 calendar days and no later than 15 working days in accordance with Art.448 of the Civil Code of the Russian Federation on the basis of the minutes on the results of the tender, with the exception of cases when actions (inaction) of the customer in the course of procurement are appealed in the antimonopoly authority or in a judicial procedure. In these cases, the contract must be concluded within 15 working days from the date of entry into force of the decision of the antimonopoly authority or a judicial act providing for the conclusion of a contract
Place of bid consideration:460024, г. Оренбург, ул. Маршала Г.К. Жукова, д. 44, каб. 904
Date and time of bids evaluation:28.09.2018 09:00
Date and time of announcement of results:28.09.2018 14:00
Venue of announcement of results:460024, г. Оренбург, ул. Маршала Г.К. Жукова, д. 44, каб. 904
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31806821591
Results reports
Bids opening results report
Download file 345 2.pdf (58 Kb)
Bid evaluation report
Download file 2-345 3.pdf (516 Kb)
Rebidding No.1 results report
Download file 3-345 4.pdf (77 Kb)
Final results report
Download file 345 5.pdf (459 Kb)
Submitted bids
Status: archived.
Total: 3