Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
- аванс в размере 70% (семьдесят процентов) выплачивается в течение 15 (пятнадцати) банковских дней с момента получения Покупателем от Поставщика счета;
- 30% (тридцать процентов) от стоимости в течение 22 (двадцати двух) банковских дней с даты (момента) получения всего объема Товара по адресу согласно п.13 данного Извещения, подписания Товарной накладной (унифицированная форма ТОРГ-12, далее по тексту - товарная накладная)/Универсального передаточного документа уполномоченными представителями Сторон. Платежи производятся при представлении оригиналов следующих документов:
1) счёт на оплату;
2) товарная накладная/ универсальный передаточный документ;
3) счет–фактура/ универсальный передаточный документ.
Delivery terms:
Сроки поставки товара: Поставка Товара осуществляется одной партией в срок не позднее 20.08.2017г.
Цена договора включает в себя: все расходы, связанные с исполнением условий договора, в том числе: НДС 18%, расходы на перевозку до 629420, ЯНАО, Приуральский район, пос. Харп, промышленный район, ТЭС «Харп-12», стоимость упаковки, страхование, уплату таможенных пошлин, сборов и платежей, иные расходы поставщика.
Venue of bids examination:
115191, г. Москва, ул. Большая Тульская, дом. 10, стр.5, офис 533
Date and time of bids consideration:
28.06.2017 11:00
Results date and time:
28.06.2017 12:00
Georeferencing:
629420, Россия, Ямало-Ненецкий автономный округ, Приуральский район, ПГТ Харп, здание ТЭС «ХАРП-12»
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 28.06.2017 at 13:54
and selected the winner: "ANFRAKS" LLC – (Bidder 3) (Мазер С.В.) submitting a bid dated of 22.06.2017 11:30 totalling to 329 030,00 RUB (price excl. of VAT)