Lot No. 1 Request for quotations № 691355
Право заключения договора на на поставку канцелярских товаров

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Право заключения договора на на поставку канцелярских товаров
Поставка канцелярских товаров

Purchasing items:
1. Папка регистратор Attache 186921 черная (1 037 ШТ)
2. Папка регистратор Brauberg 220891 черная (1 005 ШТ)
3. Еженедельник Brauberg 2016 126613 A5 72л (50 ШТ)
4. Планшет с верхним прижимом Brauberg 2226 (106 ШТ)
5. Пластилин Гамма 70806 (61 ШТ)
6. Подставка настольная Attache 107676 210м (90 УПК)
7. Подставка для канцтоваров Stamm CH35 (10 ШТ)
8. Подставка для календаря Uniplast 1854 23 (29 ШТ)
9. Разделитель листов Комус 162419 (30 УПК)
10. Резинка для банкнот Brauberg 440050 900ш (10 УПК)
Show more 5 items (purchased total 73 items)
Initial lot price:1 291 616,31 RUB
Date published:
Bid submission deadline:11.08.2016 08:00
Bid opening date:11.08.2016 08:00
Bid evaluation date:30.08.2016
Announcement of results:30.08.2016
Last edited:05.08.2016 09:34
Responsible person:Firsova Ol'ga Aleksandrovna (inactive)
Customers
Customer name:АО "ГНЦ НИИАР"
Customer's contact details:Место нахождения: 433510, Российская федерация, Ульяновская обл., Димитровград-10 ул
Почтовый адрес: 433510, Российская федерация, Ульяновская обл., Димитровград-10 ул
Tax ID:7302040242
Tax Registration Reason Code:732901001
Additional info
Belonging with SMEs:Small and medium
Contract conclusion date:26.09.2016
Документация по лоту:Not uploaded
Payment terms:Оплата за Товар в рамках Договора будет осуществляться в следующем порядке: Авансирование не предусмотрено. 100% от цены Договора, оплачивается по факту поставки партии Товара в порядке, установленном п. 10.2 проекта Договора в течение 30 (тридцати) банковских дней, но не позднее, чем 31.12.2016 года.
Delivery terms:433510 Ульяновская область Димитровград Западное шоссе 9
Date and time of bids evaluation:30.08.2016 23:59
Documentation provision procedure:Documentation relating to this call for bids is available in e-form free of charge at B2B-Center e-marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date the call for bids is published.
Contract performance security
Security amount:Требуется обеспечение исполнения договора в размере 5.00 %. Срок предоставления обеспечения до заключения договора.
Security form:Monetary funds,
Irrevocable bank guarantee,
Surety or independent guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 26.08.2016 at 15:35
and selected the winner: "MegaKants" OOO submitting a bid dated of 10.08.2016 16:06 totalling to 1 002 571,45 RUB (price incl. VAT)
Предложение по позициям №№ 1-73
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
1 253 588,67 RUB (Price incl. VAT)

Signed with e-signature
Firma "Kancler" OOO
Sevast'ianov I.N.
10.08.2016 23:01:54
1 084 525,42 RUB (Price incl. VAT)

Signed with e-signature
\"DEL'TA\" OOO
Vorob'ev S.N.
10.08.2016 16:11:03
The best offer
1 002 571,45 RUB (Price incl. VAT)

Signed with e-signature
"MegaKants" OOO
Vasilenko I.V.
10.08.2016 16:06:19
Total: 3. More >>