Право заключения договора на оказание комплекса услуг по поставке средств коллективной защиты органов дыхания Фильтров-поглотителей ФП – 300 и монтажных деталей к ним, их монтаж, демонтаж, техническое обслуживание (лабораторное испытание) в...
Право заключения договора на оказание комплекса услуг по поставке средств коллективной защиты органов дыхания Фильтров-поглотителей ФП – 300 и монтажных деталей к ним, их монтаж, демонтаж, техническое обслуживание (лабораторное испытание) в защитных сооружениях гражданской обороны АО «Авиастар-СП», а также вывозу и утилизации пришедших в негодность Фильтров – поглотителей ФП-300.Collapse
OKPD2 category:
28.25.14.119 Оборудование и установки для фильтрования или очистки воздуха прочие
OKVED2 category:
28.25.14 Производство оборудования для фильтрования и очистки газов
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Авансовый платеж в размере 30% от стоимости Договора, на основании выставленного Поставщиком Счета в течение 30 рабочих дней после подписания настоящего Договора. Окончательный расчет производится в течение 30 календарных дней путем перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика на основании Актов приемки фактически оказанных услуг.
Delivery terms:
В течение 60 рабочих дней с момента заключения Договора.
Venue of bids examination:
432072, Ульяновская обл., г. Ульяновск, пр-т Антонова, д. 1
Date and time of bids consideration:
02.03.2017 14:00
Results date and time:
02.03.2017 14:00
Georeferencing:
432072, Ульяновская обл., г. Ульяновск, пр-т Антонова, д. 1
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.