the right to conclude a contract for execution of work according to the technical requirements for "Modernization of 35-110 kV HV LINE with expansion openings replacement grozotrosa/insulators for the needs of the" Kalugajenergo "branch PJSC mrsk...
the right to conclude a contract for execution of work according to the technical requirements for "Modernization of 35-110 kV HV LINE with expansion openings replacement grozotrosa/insulators for the needs of the" Kalugajenergo "branch PJSC mrsk of CENTR and privolzhie».Collapse
Lots:
Lot No. 1
35-110 kV HV LINE Modernisation with expansion openings replacement grozotrosa/insulators
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:
Функции Конкурсной комиссии возложены на Закупочную комиссию, утвержденную распоряжением филиала "Калугаэнерго". Ответственный секретарь Закупочной комиссии – Пивченко Ирина Владимировна, тел. (4842) 716-364.
Requirements to the bidders:
В соответствии с требованиями Конкурсной документации.
Tender documentation package:
Место предоставления конкурсной документации:
- единая информационная система в сфере закупок для размещения информации о размещении заказов http://zakupki.gov.ru;
- официальный сайт ПАО «МРСК Центра и Приволжья» http://mrsk-cp.ru раздел «Закупки» вкладка «Извещения и документация по закупкам»;
- электронная торговая площадка http://b2b-center.ru раздел «Мои конкурсы»
Tender bids:
Все документы, входящие в Конкурсную заявку, должны быть подготовлены на русском языке, в соответствии с требованиями Конкурсной документации. Все цены должны быть указаны в российских рублях. Организатор конкурса начинает принимать Конкурсные заявки с момента официальной публикации настоящего извещения. В обязательном порядке Конкурсные заявки должны быть представлены в электронный сейф Организатора конкурса на электронной площадке до момента окончания приема заявок в сканированном виде (желательно в формате pdf), в соответствии с действующим Регламентом ЭТП, в срок, установленный Извещением и Конкурсной документацией. Более подробные требования к Конкурсным заявкам указаны в Конкурсной документации.
Contract award criteria:
in accordance with the requirements of the tender documentation.
Contract conclusion date:
the contract between the customer and the contest winner is signed on the basis of Protocol wrap-up, no earlier than ten days from the date of the debriefing on the competitive procedure, but not later than 20 working days from the date of signature of this Protocol.
Place of bid consideration:
248000, г. Калуга, ул. Красная Гора, д. 9/12, актовый зал.
Date and time of bids evaluation:
07.05.2018 09:00
Date and time of announcement of results:
22.05.2018 09:00
Venue of announcement of results:
248000, г. Калуга, ул. Красная Гора, д. 9/12, актовый зал.
Comments: the enforcement obligations of the participant associated with the filings are provided in one of two ways (optional), below:
1. Commitments of participants associated with the filing of applications, provided by a penalty to the amount of 2% of the total cost of the Tender participant with VAT.
2. Provision of application forms for participation in the competition must be granted in the form of money transferred to the account of the customer at the time of the opening of bids. The amount of the security should be 2% (two) from the starting point (maximum) price of procurement contract
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.